Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00159298/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00207037/01 - Wynik z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa fabrycznie nowych wyrobów: past i proszków czyszczących oraz przedmiotów i środków higieny osobistej wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.4.2.) Miejscowość: Zamość
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.7.) Numer telefonu: 261 181 536
1.4.8.) Numer faksu: 261 181 607
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437008
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00256205
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
14
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-09-15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
60338,88
Po zmianie:
90742,02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Termin wykonania umowy Przed zmianą:
2023-05-22
Po zmianie:
2023-09-12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
60338,88
Po zmianie:
67175,22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
W ogłoszeniu wykazano termin realizacji zamówienia podstawowego: 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, tj.: do dnia 22.05.2023 r. oraz wartość umowy i łączną wartość wynagrodzenia wypłaconą z tytułu zrealizowanej umowy w ramach zamówienia podstawowego, tj.: kwotę
60 338,88 zł brutto.
Termin realizacji zamówienia opcjonalnego: do dnia 15.09.2023 r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia opcjonalnego. Maksymalna wartość umowy uwzględniająca prawo opcji: 90 742,02 zł brutto.
Po zmianie:
Pierwotnie w ogłoszeniu wykazano termin realizacji zamówienia podstawowego: 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, tj.: do dnia 22.05.2023 r. oraz wartość umowy i łączną wartość wynagrodzenia wypłaconą z tytułu zrealizowanej umowy w ramach zamówienia podstawowego, tj.: kwotę
60 338,88 zł brutto.
W związku z tym, iż Zamawiający skorzystał z prawa opcji, wartość umowy zamówienia podstawowego wskazana w ogłoszeniu - została zastąpiona kwotą uwzględniającą prawo opcji, tj.: 90 742,02 zł brutto.
Termin realizacji zamówienia podstawowego, został zastąpiony terminem realizacji zamówienia opcjonalnego, tj.: do dnia 15.09.2023 r. ub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia opcjonalnego (zamówienie opcjonalne).
Dodatkowo zaktualizowana została łączona wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy z 60 338,88 zł na 67 175, 22 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację robót budowlanych dotyczących budynku przy ul. Partyzantów 5 w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji
- Remont przełomów
- PRZEBUDOWA CHODNIKA POŁOŻONEGO PRZY ULICY WĄSKIEJ
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków: Część nr 1: bud. nr 1 w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej; Część nr 2: bud. nr 6 w kompleksie wojskowym w Lublinie.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.