eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa fabrycznie nowych wyrobów: past i proszków czyszczących oraz przedmiotów i środków higieny osobistej wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych wyrobów: past i proszków czyszczących oraz przedmiotów i środków higieny osobistej wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 181 536

1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowych wyrobów: past i proszków czyszczących oraz przedmiotów i środków higieny osobistej wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37286a3d-cf97-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133564/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa środków czyszczących, past, proszków piorących, służba mundurowa.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159298

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/11/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 542644,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58296,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowych wyrobów: past i proszków czyszczących oraz przedmiotów i środków higieny osobistej wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów zamawiającego.
• Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – miejsc dostaw został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SWZ
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

NA OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SKŁADAJĄ SIĘ:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz asortymentowo-ilościowy - Załącznik nr 2 do SWZ;

SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy
1. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy towaru określonego w § 1 własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, Lublinie i Hrubieszowie zgodnie z wykazem asortymentowo-ilościowym stanowiącym załącznik do umowy do miejsca wskazanego poniżej.
 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Zamość ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość – budynek nr 70 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki)
 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Lublin ul. Herberta 49, 20-400 Lublin – budynek nr 163 (w godz. 8-13 od poniedziałku do czwartku, w godz. 8-11 w piątki)
 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, Grupa Zabezpieczenia Hrubieszów ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów budynek nr 24 (w godz. 8-13 od poniedziałku do piątku)
2. wszystkie dostarczone wyroby muszą spełniać parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym, muszą być fabrycznie nowe (I kat.) nieużywane, wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania lub opakowania dostawcy realizującego Umowę, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje).
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z Umowy.
4. Przedmiot umowy określony w § 1 ust. 1 musi spełniać określone wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
5. Wykonawca oświadcza, iż wraz z dostawą produktów dostarczy odpowiednio atesty, certyfikaty.
6. Przeniesienie własności dostarczonych wyrobów nastąpi z momentem ich wydania Zamawiającemu.
7. Cena określona w Umowie obejmuje również dostawę produktów stanowiących przedmiot Umowy do magazynów zlokalizowanych w miejscowości: Lublin, Zamość i Hrubieszów.
8. Wykonawca dostarczy wyroby na swój koszt i ryzyko. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca. Wyroby muszą być zabezpieczone przez bezzwrotne opakowania gwarantujące, iż nie zostaną uszkodzone w czasie transportu i przeładunku.
9. Z czynności odbioru przedmiotu umowy bez wad i usterek zostanie sporządzony
w dniu dostawy „protokół odbioru towaru” z udziałem upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Sporządzającym „protokół” będzie wykonawca.
W przypadku dostarczenia produktów przez osobę nieupoważnioną ze strony Wykonawcy do podpisania protokołu odbioru towaru, osoby upoważnione do odbioru przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego uprawnione będą do jednostronnego dokonania odbioru, a dokonane w ten sposób ustalenia protokołu odbioru będą wiążące dla obu stron umowy.
10. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarem protokołu odbioru towaru.
11. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy:
1) w części przekraczającej ilości określone w niniejszej Umowie,
2) jeśli dostawa zawiera inne wyroby niż wskazany w Umowie bądź jest niezgodna pod względem jakościowym (tj. dostarczony towar jest w stanie niezupełnym, wadliwym lub niezgodny z opisem przedmiotu umowy).
12. W przypadku odmowy przyjęcia dostawy, towar uważa się za niedostarczony, zaś Zamawiający nie jest zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia za produkty.
13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy zgodnie z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w zakresie przedmiotu Umowy. Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie wymagane uprawnienia, wiedzę, doświadczenie i potencjał osobowy oraz techniczny, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy.
14. Wykonawca oznakuje dostarczane towary właściwym kodem kreskowym zgodnie
z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące.
15. Wykonawca najpóźniej do 7 dni od daty podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu w wersji elektronicznej (format MS Excel) na: adres e-mail lub płytę CD/DVD przesyłką tradycyjną; Poczta Polska, Firma kurierska – prawidłowo uzupełnione karty dostarczanych wyrobów. Wzór „Karty Wyrobu” określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku (Wykonawca wypełnia punkt B i C). Dopuszcza się przesyłanie „Kart Wyrobu” sukcesywnie jednak wszystkie prawidłowo wypełnione „Karty Wyrobu” muszą być dostarczone w wyznaczonym terminie. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia „Karty Wyrobu” spoczywa na Wykonawcy. Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego.
16. Pozostałe postanowienia dotyczące wymagań Zamawiającego w stosunku do dostawy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ – odpowiednio do danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60338,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111280,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60338,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „ARAMIS” STANISŁAW ZIELIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391057509

7.3.3) Ulica: Rolna 243

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-804

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60338,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.