Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00009724/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W LATACH 2025 - 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710063672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6b
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 25 798 22 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puik.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puik.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
PUIK Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W LATACH 2025 - 20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3db6afdd-0819-4749-bc6d-247608ac3c9b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00437001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00009724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 40/PN/TL/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 50762,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Usługę sprzątania w budynkach Zakładu Oczyszczania Miasta (t.j. biuro, budynek stołówki, budynek szatni, warsztat).
Zakres wykonywania usług sprzątania w budynkach Zakładu Oczyszczania Miasta, wraz ze znajdującymi się w tych pomieszczeniach urządzeniami i sprzętami w tym podłogi, meble,
w postaci biurek, stołów, stolików, krzeseł, regałów oraz parapetów poprzez: odkurzanie, ścieranie kurzu z wyżej wymienionych mebli, sprzętów, urządzeń oraz parapetów, mycie
i dezynfekcję: toalet, podłóg, klamek drzwi, wyrzucanie segregowanych odpadów do odpowiednich pojemników, uzupełnianie papieru toaletowego i ręczniczków papierowych
w pojemnikach znajdujących się w WC, dwa razy do roku mycie okien.
4.5. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem określa załącznik nr 2 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w „Projektowanych postanowieniach umowy” (PPU) stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca odmówił podpisania umowySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36265,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57797,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36265,32 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w OSP z terenu Gminy Łuków
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby SPZOZ w Łukowie
- Usuwanie pojazdów z drogi na terenie Powiatu Łukowskiego i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym
- Centrum Kultury Sienkiewiczowskiej - II etap - rewitalizacja dworu północnego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin w 2026 roku
- Wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi w 2026r.
- "Usługa kompleksowego sprzątania w pomieszczeniach budynków Administracji Centralnej Politechniki Łódzkiej."
- Usługi utrzymania czystości (sprzątania) w 2026 roku powierzchni wewnętrznej na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





