eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › "Modernizacja infrastruktury społecznej przez rozbudowę budynku OSP w Siechnicach wraz z zagospodarowaniem terenu" w podziale na etapy:



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury społecznej przez rozbudowę budynku OSP
w Siechnicach wraz z zagospodarowaniem terenu” w podziale na etapy:

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Siechnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://siechnice.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury społecznej przez rozbudowę budynku OSP
w Siechnicach wraz z zagospodarowaniem terenu” w podziale na etapy:

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66eff296-238f-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009486/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbudowa remizy strażackiej OSP w Siechnicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318450/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.41.2022.M.S.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających modernizacji i rozbudowie budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Siechnicach, zlokalizowanego przy ul. Piastów Śląskich 26 w Siechnicach na działkach o numerze 347i 334/30. W ramach zadania przewiduje się między innymi w szczególności:
Etap 1:
a. Rozbudowa budynku remizy o nową sąsiadującą bryłę o wymiarach w rzucie około 34,82 x 9,44m. połączoną z istniejącym budynkiem łącznikiem.
b. Wykonanie utwardzenia nawierzchni:
 plac manewrowy,
 droga wewnętrzna ze zjazdem,
 miejsca postojowe (7m.p.),
 miejsce gromadzenia odpadów stałych,
 zatoka drogowa,
 ciągi piesze,
 opaska wokół budynku,
c. Wykonanie nowych przyłączy sieci wodno-kanalizacyjnej
d. Wykonanie przyłącza i sieci kanalizacji deszczowej
e. Wykonanie oświetlenia terenu
f. Wykonanie boksu śmietnikowego
g. Wykonanie elementów małej architektury , ogrodzenia oraz nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej
h. Wykonanie prac rozbiórkowych i wycinek
i. Rozbiórkę budynku garażu,
j. Rozbiórkę wiaty z grillem
k. Częściową rozbiórkę istniejących nawierzchni ciągów pieszych
l. Rozbiórkę części ogrodzenia
m. Usunięcie kolizji z siecią Tauron
n. Wycinkę drzew
Etap 2 :
Wykonanie w szczególności niżej wymienionych prac w istniejącym budynku:
a. przebudowa obecnego pomieszczenia biurowo-socjalnego oraz zmiana funkcji nowopowstałych pomieszczeń
b. modernizacja drzwi w wieży
c. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej
d. wymianę tynków wewnętrznych wraz malowaniem
e. wymianę płytek ceramicznych na podłogach i ścianach
f. wymianę pokrycia dachowego oraz wymianę obróbki blacharskiej, wraz z demontażem i ponownym montażem instalacji fotowoltaicznej,
g. remont elewacji
Parametry budynku – stan po modernizacji i rozbudowie
 Powierzchnia użytkowa 603,90 m2
 Powierzchnia zabudowy 491,63 m2
 Kubatura 3150,06 m3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6998700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6998700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKW BUDOWNICTWO SP. Z O.O MAREK KOZÓW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961503717

7.3.3) Ulica: AKACJOWA 4

7.3.4) Miejscowość: ŚWIĘTA KATARZYNA

7.3.5) Kod pocztowy: 55-010

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

RENOWACJA ELEWACJI Z CEGŁY KLINKIEROWEJ - II ETAP
KLARENKO JAROSŁAW JAŚNIKOWSKI


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6998700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.