eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu



Ogłoszenie z dnia 2025-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grudziądzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Małomłyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564514400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatgrudziadzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatgrudziadzki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11ae214a-17c0-4b38-a07c-413be0ca3060

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wykonywanie zadań ponadgminnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11ae214a-17c0-4b38-a07c-413be0ca3060

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00436581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040483/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-RB.272.2.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22957,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: szafy/szafki (2 szt.), komody (1 szt.), stolika (1 szt.), krzeseł konferencyjnych (3 szt.), kontenerka do biurek (9 szt.), słupka/regału (1 szt.), biurka (3 szt.), półki pod biurko (1 szt.), nadstawki nad biurko (3 szt.), płyty odbojnika (1 szt.) i płyty nad szafkę (1 szt.), półki na klawiaturę i myszkę do biurka (1 szt.), stanowiące wyposażenie stanowiska pracy oraz wieszaki na odzież (3 szt.) wraz z ich transportem, rozładunkiem i wniesieniem oraz montażem. Meble zostaną dostarczone i zamontowane we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w budynku Starostwa Powiatowego w Grudziądzu, ul. Małomłyńska 1, 86 – 300 Grudziądz.
Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia w celu precyzyjnego określenia wymiarów i sposobu montażu mebli Wykonawca samodzielnie dokona pomiarów dotyczących wykonania mebli
w miejscach określonych przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego minimalne wymagania jakościowe, techniczne i ilościowe stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39121100-7 - Biurka

39121200-8 - Stoły

39112000-0 - Krzesła

39263000-3 - Wyposażenie biurek

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39141300-5 - Szafy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18419,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53025,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18419,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU MEBLEX Rafał Wojtanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930444374

7.3.3) Ulica: Szczytowa 34

7.3.4) Miejscowość: Tarnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 33-112

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18419,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.