eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz z wymianą nawierzchni we wnętrzu podwórzowym w obrębie ulic Kazimierza Wielkiego, Eugeniusza Gepperta, Ofiar Oświęcimskich i Świdnickiej we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2023-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz z wymianą nawierzchni we wnętrzu podwórzowym w obrębie ulic Kazimierza Wielkiego, Eugeniusza Gepperta, Ofiar Oświęcimskich i Świdnickiej we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zzk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz z wymianą nawierzchni we wnętrzu podwórzowym w obrębie ulic Kazimierza Wielkiego, Eugeniusza Gepperta, Ofiar Oświęcimskich i Świdnickiej we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d682d442-3d9a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436474

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053400/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.52 Wymiana odcinka sieci kanalizacyji deszczowej i wymiana zdegradowanej nawierzchni drogowej w obrębie ulic: Kazimierza Wielkiego, Gepperta, Ofiar Oświęcimskich, Świdnicka.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358085

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/139/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana, w systemie projektuj – buduj, odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz z wymianą nawierzchni we wnętrzu podwórzowym w obrębie ulic: Kazimierza Wielkiego, Eugeniusza Gepperta, Ofiar Oświęcimskich i Świdnickiej we Wrocławiu.
Zakres prac obejmuje m.in.:
1) prace projektowe - zaprojektowanie wymiany odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz z wymianą nawierzchni i oznakowaniem na podstawie wytycznych programu funkcjonalno użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę/ zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych oraz pozwolenia archeologicznego.
Opracowana i przekazana Zamawiającemu dokumentacja projektowo w zakresie przedmiotu zamówienia powinna zawierać, co najmniej:
a) inwentaryzację terenu dla celów projektowych,
b) inwentaryzację dendrologiczną wraz z planem ochrony drzew,
c) koncepcję zagospodarowania części wnętrza podwórzowego w zakresie wskazanym w PFU,
d) projekt budowlany zgodnie z art. 43 Prawo budowlane,
e) aktualną mapę do celów projektowych,
f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
g) decyzję z WAiZ UM pozwolenia na budowę wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia, że decyzja stała się ostateczna/zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu dla zamiaru wykonania robót budowlanych,
h) projekt organizacji ruchu,
2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i przy użyciu materiałów własnych, obejmujące m.in.:,
a) roboty ziemne i rozbiórkowe,
b) wymianę kanalizacji deszczowej,
c) roboty nawierzchniowe,
d) wykonanie oznakowania drogowego,
3) zapewnienie nadzoru archeologicznego,
4) wykonanie, dostarczenie i montaż „tablicy informacyjnej na czas budowy” - zgodnie z „Instrukcją dla Wykonawcy, Zasady oznakowania inwestycji w zakresie informacji dla mieszkańców” .

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407930 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441038 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407930 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&D Przemysław Drabik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932807652

7.3.4) Miejscowość: Brzeg Dolny

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407930 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.