eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Bytomiu - edycja II



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Bytomiu – edycja II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 7868301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,98651,ffd068b53b93e3072487b75b7b7d4ca8.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Bytomiu – edycja II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75b76fc9-2dc0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025165/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Bytomiu przy pl. Klasztornym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Woj. Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna Działanie 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – ZIT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334899/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.35.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1031540,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podzielone – ze względu na różne źródła dofinansowania – na dwa zakresy:
1) zakres I przedmiotu zamówienia – to roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku, obejmujące w szczególności: remont dachu, wymianę instalacji odgromowej, wymianę opraw oświetleniowych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, izolacje pionową i poziomą ścian, wymianę części posadzek, docieplenie ścian zewnętrznych, tynkowanie ścian wewnętrznych, malowanie ścian i sufitów, wymianę instalacji CO oraz grzejników, modernizację wentylacji
2) zakres II przedmiotu zamówienia – to roboty budowlane w systemie „projektuj-buduj”, obejmującym prace projektowe i roboty budowlane dot. modernizacji pomieszczeń sali gimnastycznej w szczególności w zakresie: modernizacji instalacji elektrycznej, wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz modernizacji węzłów sanitarnych.

WW. roboty budowlane dotyczą budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 3 położonej przy Placu Klasztornym nr 2 w Bytomiu, usytuowanym na terenie objętym nadzorem konserwatorskim.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) na zakres I przedmiotu zamówienia: Projekt termomodernizacji, Projekt przebudowy wentylacji mechanicznej, Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Program badań archeologicznych z dnia 01.08.2022r., Decyzja AZ.4125.70.2020 z dnia 20.07.2020r., Decyzja AAB.6743.283.2020 z dnia 29.07.2020r. oraz Opis przedmiotu zamówienia dot. tablicy informacyjnej i pamiątkowej
2) na zakres II przedmiotu zamówienia: Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Opis przedmiotu zamówienia dot. tablicy informacyjnej
stanowiące załączniki do SWZ.

3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot umowy, tj. na wykonane prace projektowe, roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia końcowego odbioru robót.

4. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace budowlane takie jak: roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, izolacyjne, malarskie, dekarskie, instalacyjne, montażowe, związane ze stolarką okienną i drzwiową oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze robót (dot. zakresu I przedmiotu zamówienia jak i w przedmiarze opracowanym przez Wykonawcę dot. zakresu II przedmiotu zamówienia), do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia.
WW. obowiązek nie dotyczy również przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac., osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców.
Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych.

5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Postępowanie nie zostało podzielone na części, ponieważ jego przedmiot ogranicza się do wykonania robót budowlanych na jednym budynku. Część prac obejmujących roboty z zakresu I nie może zostać przeprowadzona bez rozpoczęcia robót z zakresu II przedmiotu zamówienia. Poszczególne roboty z Zakresu I i II są ze sobą nierozerwalnie związane pod względem technicznym. Podział postępowania na części wiązałby się z koniecznością rozdzielenia spójnej technologicznie całości, a w konsekwencji z zagrożeniem dla uzyskania efektu końcowego o wymaganej jakości i z rozbiciem odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi na różnych wykonawców.
Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że niniejsze postępowanie stanowi jedno z zamówień objętych odrębnymi postępowaniami na roboty związane z modernizacją energetyczną. Wartość udzielanego zamówienia oszacowania została na poziomie nie przekraczającym „progu unijnego”, zamówienie jest zatem dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45261910-6 - Naprawa dachów

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

30195000-2 - Tablice

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1760000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2100000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1760000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOPOLGAZ Marlena Handel-Szczerba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262651405

7.3.3) Ulica: ul. Krzyżowa 2

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-909

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1760000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-02-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia:
1) w zakresie I przedmiotu zamówienia - w terminie 12 tygodni od dnia zawarcia umowy, tj. do dnia 1.02.2023r.
2) w zakresie II przedmiotu zamówienia - w terminie do dnia 19 grudnia 2022r., z zastrzeżeniem wykonania dokumentacji projektowej w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.