eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Kompleksowe sprzątanie Kartuskiej Pływalni Nëczk



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe sprzątanie Kartuskiej Pływalni Nëczk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. zo.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191254198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mściwoja II 4

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: epruszak@kpwik.kartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kpwik.kartuzy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl (bezpośredni link do postępowania znajduje się na stronie https://www.bip.kpwik.kartuzy.pl/przetargi.php)

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi dostawy wody i odbioru ścieków i inne pokrewne oraz zarządzanie pływalnią

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe sprzątanie Kartuskiej Pływalni Nëczk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f66d69c4-3e4e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366455/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 216400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektu Kartuskiej Pływalni Nëczk. Usługi będące przedmiotem zamówienia, warunki jej realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy i w Opisie Przedmiotu Zamówienia- Załącznik nr 3 i 5 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać na bieżąco zalecenia obsługi Pływalni dotyczące utrzymania czystości na całym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę;
3. Łączna powierzchnia użytkowa obiektu to ok. 1596 m2. Dokładne pomiary powierzchni do czyszczenia można dokonać we własnym zakresie po wcześniejszym umówieniu z kierownikiem pływalni.
4. Zamówienie będzie realizowane przez 7 dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7.30 do 22.30 oraz doczyszczanie nocne, z wyłączeniem następujących dni: Nowego Roku, pierwszego dnia Wielkanocy, Wszystkich Świętych, 24, 25 i 31 grudnia oraz z wyjątkiem lipca (przerwa technologiczna).
5. W miesiącu sierpniu zamówienie będzie realizowane w godzinach 13.30-21.30 oraz doczyszczanie nocne. Sposób rozliczenia za czas zmniejszonego zapotrzebowania na usługi został określony we wzorze umowy.
6. Łączna maksymalna liczba dni świadczenia usługi, którą należy przyjąć do kalkulacji ceny oferty wynosi 330.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 906411,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewenement Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812010966

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 77A

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-529

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Hydrobud Sp. z o.o. ul. 11 Listopada 42c, 62-510 Konin
30% zamówienia - bieżące utrzymanie w czystości saun, jacuzzi, siłowni, brodzików oraz mycie okien, parapetów i luster.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-01 do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.