eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiastkoRozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Miastku na terenie Obszaru Partnerstwa Środkowe Pomorze.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Miastku na terenie Obszaru Partnerstwa Środkowe Pomorze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.sycz@um.miastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/um_miastko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Miastku na terenie Obszaru Partnerstwa Środkowe Pomorze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc45ee6b-068c-4324-bf39-0cfc52b5b149

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00436006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014513/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Miastku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361775

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiGP.271.49.2025.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1183197,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Miastku przy ul. Kolejowej 41, na działkach o nr ewidencyjnych 62/2, 59/2, 356/1, 356/7 obręb Jeden, polegające na wykonaniu: obiektu o konstrukcji stalowej z podziałem na cztery sekcje (dwie wiaty i dwa garaże) o łącznej pow. użytkowej 348,62 m2, ogrodzenia terenu wraz z bramą wjazdową, szlabanem i częściowym utwardzeniem, oświetlenia zewnętrznego, systemu monitoringu wizyjnego, ogrodu deszczowego.
2. Stosownie do art. 103 ust. 1 Pzp przedmiot zamówienia opisuje się za pomocą:
1) Dokumentacji projektowej stanowiącej:
a) Projekt architektoniczno - budowlany pn.: ,,Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Miastku poprzez budowę dwóch wiat i dwóch garaży wraz z infrastrukturą towarzyszącą”,
b) Projekt techniczny - branża konstrukcyjna,
c) Projekt techniczny - branża elektryczna;
2) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Ogólny opis robót wg ww. dokumentów:
1) Wiaty i garaże, w tym:
a) roboty ziemne,
b) roboty betonowe,
c) konstrukcja stalowa,
d) stolarka drzwiowa,
e) posadzka,
f) roboty elektryczne,
2) zagospodarowanie działki:
a) nawierzchnia utwardzona,
b) roboty elektryczne (oświetlenie zewnętrzne),
c) monitoring,
d) roboty instalacyjne (ogród deszczowy).
- z uwzględnieniem robót towarzyszących, pomocniczych i tymczasowych oraz wykonaniem i wyeksponowaniem w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tablicy informacyjnej o wymiarach 240x120 cm zgodna z wzorem przekazanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1444020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1444020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1444020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Katarzyna Szyca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421446795

7.3.3) Ulica: Rekowo 64D

7.3.4) Miejscowość: Rekowo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-131

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1444020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.