Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00343842/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00358387/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00364325/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-13
- 2024/BZP 00373829/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304409
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WYSOKIE BRZEGI 4
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitaloswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitaloswiecim.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef6c46ce-1cdf-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024044/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa Oddziału Dziecięcego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.DZP.271.28.TP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3493446,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem i przebudową pomieszczeń Szpitala Powiatowego w Oświęcimiu w ramach przebudowy funkcjonującego na I piętrze Oddziału Dziecięcego.
2. Zadanie będzie realizowane zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Pracownię architektoniczną „m. p. studio” z siedzibą ul. Krasińskiego 5, 34 – 300 Żywiec oraz wytycznymi Zamawiającego zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ
3. Zakres zadania obejmuje między innymi remont/przebudowę pomieszczeń stanowiących przestrzeń Oddziału Dziecięcego:
a) pokoje łóżkowe,
b) sanitariaty,
c) brudownik,
d) gabinet ordynatora, pokój lekarski,
e) pokój pielęgniarki oddziałowej,
f) punkt pielęgniarski, gabinet zabiegowy,
g) szatnia,
h) kuchnia dla rodziców,
i) sanitariat dla odwiedzających oraz pomieszczenia magazynowe.
Szczegółowy opis zamówienie stanowi:
- dokumentacja projektowa oraz wytyczne Zamawiającego stanowiące załącznik nr do 3 SWZ;
Przedmiary robót załączone do niniejszego SWZ stanowią wyłącznie element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w przedmiarach nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i będą finansowane przez Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji w oparciu o załączoną dokumentację techniczną z uwzględnieniem zapisów SWZ i załączników do SWZ.
Zamawiający informuje iż zestawiony w Przedmiarze robót pkt. 1.8 „Wyposażenie meblowe” nie podlega zamówieniu za wyjątkiem: zabudów meblowych tj. poz..: 1.8.1 (zabudowa meblowa ZM1), 1.8.2 (zabudowa meblowa ZM3), 1.8.19 (zabudowa meblowa ZM4), 1.8.27 (zabudowa meblowa ZM5), 1.8.29 (zabudowa meblowa ZM6), 1.8.41 (zabudowa meblowa ZM7), 1.8.61 (zabudowa meblowa ZM2), 1.8.70 (zabudowa meblowa ZM8), 1.8.75 ( zabudowa meblowa ZM9), 1.8.72 (konsola pielęgniarska) oraz parawanów sufitowych poz.: 1.8.26 i 1.8.69 (parawan sufitowy),
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3919000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4827000,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3919000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRBiUT KARBUD Karol Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382381233
7.3.3) Ulica: Szwedzka 8/25
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-135
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
instalacje sanitarne, instalacje elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3919000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 147 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem.
- Wykonanie remontu zabytkowych przepustów zlokalizowanych na obszarze byłego KL Auschwitz II-Birkenau, na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu - II POSTĘPOWANIE
- Zagospodarowanie terenu pomiędzy ulicami Wyspiańskiego, Kochanowskiego oraz Słowackiego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku "A" Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie na potrzeby pomieszczenia serwera
- Doświetlenie przejść dla pieszych oraz oświetlenia boiska do siatkówki w ramach ZBO: Zadanie nr 1 i 2
- Dostosowanie pomieszczeń Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Lwówku Śląskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" wraz z budową kortu tenisowego oraz budową niezbędnej infrastruktury technicznej w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Remont pomieszczeń Wydziału Polityki Społecznej, Zdrowia oraz Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, znajdujących się w budynku DUW we Wrocławiu przy Pl. Powstańców Warszawy 1
- "Modernizacja budynku gminnego w Boguchwale z przeznaczeniem na magazyn OC i OL" w ramach: "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.