Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00415182/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00422363/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-03
- 2022/BZP 00427603/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnystaw
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 4
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825763753
1.5.8.) Numer faksu: 825763046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@krasnystaw.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5e2afa3-54fd-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040526/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach realizacji Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie odporności na zagrożenia REACT- EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415182/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199545,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem :a) Komputer stacjonarny typu PC – 17 kpl.
b) Monitor – 17 szt.
c) Oprogramowanie biurowe - 5 szt. licencji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
33195100-4 - Monitory
48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 73720,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa komputerów przenośnych:a) Komputery przenośne – 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Dostawa sprzętu serwerowego:a) Serwer z oprogramowaniem – 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Dostawa sprzętu sieciowego:a) Przełącznik LAN – 3 szt.
b) Przełącznik LAN- 1 szt.
c) Okablowanie strukturalne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 24580,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Firewall - UTM i oprogramowanie antywirusowe:a) Firewall - UTM
b) Oprogramowanie antywirusowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - Urządzenia wielofunkcyjne:a) Skaner dokumentów – 1 szt.
b) Urządzenia wielofunkcyjne – monochromatyczne – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII – Zakup specjalistycznego oprogramowania:a) Zakup specjalistycznego oprogramowania (portal internetowy do rozliczeń podatkowych)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48311100-2 - System zarządzania dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII – Elektroniczny obieg dokumentów – aktualizacja licencjii oprogramowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na
portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało
opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz.10:30). Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiając zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na
portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na
portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało
opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na
portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu informatycznego w podziale na 3 części
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - rozbudowa istniejącego zespołu urządzeń zapewniających bezpieczeństwo informatyczne systemów Urzędu Miejskiego oraz dostawa nowych licencji.
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd w Dobryszycach" - etap I
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Zakup i realizacja usług z obszaru organizacyjnego i kompetencyjnego w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.