eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 4

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825763753

1.5.8.) Numer faksu: 825763046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@krasnystaw.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5e2afa3-54fd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040526/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu Cyfrowa Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach realizacji Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie odporności na zagrożenia REACT- EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415182/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199545,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem :
a) Komputer stacjonarny typu PC – 17 kpl.
b) Monitor – 17 szt.
c) Oprogramowanie biurowe - 5 szt. licencji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

33195100-4 - Monitory

48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 73720,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Dostawa komputerów przenośnych:
a) Komputery przenośne – 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Dostawa sprzętu serwerowego:
a) Serwer z oprogramowaniem – 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Dostawa sprzętu sieciowego:
a) Przełącznik LAN – 3 szt.
b) Przełącznik LAN- 1 szt.
c) Okablowanie strukturalne

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 24580,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Firewall - UTM i oprogramowanie antywirusowe:
a) Firewall - UTM
b) Oprogramowanie antywirusowe

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Urządzenia wielofunkcyjne:
a) Skaner dokumentów – 1 szt.
b) Urządzenia wielofunkcyjne – monochromatyczne – 3 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38520000-6 - Skanery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII – Zakup specjalistycznego oprogramowania:
a) Zakup specjalistycznego oprogramowania (portal internetowy do rozliczeń podatkowych)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48311100-2 - System zarządzania dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII – Elektroniczny obieg dokumentów – aktualizacja licencji
i oprogramowania

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 5.8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na
portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało
opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz.10:30). Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiając zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na
portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na
portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało
opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na
portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 07.11.2022 r. na skutek pytań Wykonawców Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III, który jednocześnie skutkował koniecznością zmiany terminu składania otwarcia ofert z dnia 08.11.2022 r. na dzień 10.11.2022 r. Tym samym Zamawiający zobowiązany był do zmiany terminów składania i otwarcia ofert podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenie i opublikowanie
ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia). Na skutek problemów technicznych Biuletynu Zamówień Publicznych prowadzonym na portalu e-zamówienia Zamawiający nie mógł w dniu 07.11.2022 r. zamieścić ww. ogłoszenia. Ogłoszenie to, w którym zmieniono termin otwarcia ofert na dzień 10.11.2022 r. zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia) w dniu 08.11.2022 r. o godzinie 10:58 tj. po terminie składania ofert (godz. 10:00) i otwarcia ofert (godz. 10:30).
Powyższe okoliczności sprawiają, że prowadzone postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie prawne:
Prowadzone postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.