eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Prace modernizacyjne w Filii nr 8 MBP, ul. Stefana Batorego 32, 47- 230 Kędzierzyn-Koźle.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace modernizacyjne w Filii nr 8 MBP, ul. Stefana Batorego 32, 47-
230 Kędzierzyn-Koźle.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530548667

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4823780 wew. 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mbpkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mbpkk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a8fdcd2-295e-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace modernizacyjne w Filii nr 8 MBP, ul. Stefana Batorego 32, 47-
230 Kędzierzyn-Koźle.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a8fdcd2-295e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00324760/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace modernizacyjne w Filii nr 8 MBP, ul. Stefana Batorego 32, 47-230 Kędzierzyn-Koźle

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340591/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MBP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 580449,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne w Filii nr 8 Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Stefana Batorego 32 w Kędzierzynie-Koźlu zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną WOJCIECH GAWINOWSKI Vostok Design.
1. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) Roboty na dziedzińcu głównym – rozbiórka pomieszczenia gospodarczego przy budynku
2) Wykonanie chodników
3) Wykonanie parkingu dla niepełnosprawnych
4) Wykonanie trawników
5) Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych
6) Wykonanie nowych schodów
7) Wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych
8) Roboty dachowe – położenie papy wraz z wymianą istniejących obróbek dachowych oraz montaż instalacji odgromowej i wymiana wejścia na dach
9) Poszerzenie wejścia do budynku, montaż nowych drzwi
10) Wykonanie zadaszenia nad pochylnią i nad wejściem
11) Wykonanie poręczy przy pochylni, schodach
12) Rozbiórka tarasu nad wejściem
13) Roboty elewacyjne – wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych
14) Roboty elewacyjne – wymiana okien z parapetami, wymiana drzwi, roboty ślusarsko-kowalskie
15) Wykonanie izolacji pionowej na zewnątrz budynku z dociepleniem
16) Wykonanie izolacji w piwnicach i odnowienie ścian
17) Wykonanie instalacji elektrycznej i sieci LAN wraz z projektem
18) Prace modernizacyjne: Przesunięcie ścian
19) Położenie na podłogach płytek z wylewką samopoziomującą
20) Montaż sufitów podwieszanych z płyt kartonowo-gipsowych
21) Położenie gładzi na ścianach
22) Malowanie ścian i sufitów
23) Modernizacja toalety
Uwaga: Z zakresu zamówienia Zamawiający wyłącza wykonanie i dostawę mebli.
2. Wykonanie zamówienia obejmuje również czynności:
1) wykonanie dokumentacji powykonawczej w (1 egz.w wersji papierowej i 2 egz. na nośniku elektr.);
2) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty;
3) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
4) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;
5) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
6) dopełnienie wszystkich niezbędnych formalności związanych zajęciem pasa drogowego i koszty z tym związane;
7) remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objętych zakresem projektu;
8) próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
9) sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas budowy), wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w wymaganym przepisami terminie);
10) wprowadzenie stałej organizacji ruchu po realizacji zadania i poinformowanie na piśmie właściwych służb o jej wprowadzeniu (w wymaganym przepisami terminie);
11) regulacje wszystkich elementów obcych takich jak ogrodzenia, studzienki kanalizacji deszczowej, hydranty obramowania okienek piwnicznych studnie teletechniczne itp.;
12) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kartę przekazania odpadów na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśnić ewentualną różnicę nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych;
13) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz terenu przylegającego do placu budowy jeśli został naruszony wskutek prowadzonych robót;
14) wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji.
15) Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku i audytu energetycznego. Przedmiotowe dokumenty należy dostarczyć w dniu odbioru robót
B. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:
 Roboty ogólnobudowlane, roboty elektryczne, roboty branży sanitarnej,
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
C. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Projektowane postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez WOJCIECH GAWINOWSKI Vostok Design zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią jedynie element pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 994714,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 994714,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 994714,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gerard Gola FIRMA INŻYNIERSKA "ALOG" GERARD GOLA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531035250

7.3.3) Ulica: ul. Kosmonautów 2

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-220

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 994714,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.