eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AdamówkaZAPEWNIENIE JEDNEGO GORĄCEGO POSIŁKU W CIĄGU ZAJĘĆ SZKOLNYCH W OKRESIE: 02.09.2025-21.07.2026 UCZNIOM SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ DZIECIOM Z ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH Z TERENU GMINY ADAMÓWKA.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAPEWNIENIE JEDNEGO GORĄCEGO POSIŁKU W CIĄGU ZAJĘĆ SZKOLNYCH W OKRESIE: 02.09.2025-21.07.2026 UCZNIOM SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ DZIECIOM Z ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH Z TERENU GMINY ADAMÓWKA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ADAMÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 97

1.5.2.) Miejscowość: Adamówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-534

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 888 96 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@adamowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45cec2be-f70b-4b92-b7d2-a1e651411388

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAPEWNIENIE JEDNEGO GORĄCEGO POSIŁKU W CIĄGU ZAJĘĆ SZKOLNYCH W OKRESIE: 02.09.2025-21.07.2026 UCZNIOM SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ DZIECIOM Z ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH Z TERENU GMINY ADAMÓWKA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45cec2be-f70b-4b92-b7d2-a1e651411388

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00379830/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ZAPEWNIENIE JEDNEGO GORĄCEGO POSIŁKU W CIĄGU ZAJĘĆ SZKOLNYCH W OKRESIE OD 2 WRZEŚNIA 2025 R. DO 21 LIPCA 2026 R. UCZNIOM SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ DZIECIOM Z ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH Z TERENU GMINY.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379959

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SBD.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 817272 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAPEWNIENIE JEDNEGO GORĄCEGO POSIŁKU W CIĄGU ZAJĘĆ SZKOLNYCH W OKRESIE OD 2 WRZEŚNIA 2025 R. DO 21 LIPCA 2026 R. UCZNIOM SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ DZIECIOM Z ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH Z TERENU GMINY ADAMÓWKA:
1.1. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Adamówce (nr budynku:
Adamówka 180) wraz z dwoma oddziałami przedszkolnymi przy Szkole
Podstawowej w Adamówce (nr budynku: Adamówka 26) oraz oddziałem
przedszkolnym przy Szkole Podstawowej w Adamówce, w miejscowości Krasne (nr budynku: Krasne 60);
1.2. Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Majdanie
Sieniawskim wraz z oddziałem przedszkolnym (nr budynku: Majdan
Sieniawski 197),
1.3. Dowozu posiłków do szkół, oddziałów przedszkolnych Wykonawca dokona we własnym zakresie, zgodnie z ilościami i w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół z terenu gminy Adamówka.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
2.1. Obiad przygotowywany do spożycia w stołówce Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Adamówce (Adamówka 180) oraz w stołówce w Szkole
Podstawowej im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Majdanie Sieniawskim
powinien być 1-daniowy z napojem (drugie danie, napój).
2.2. Jednodaniowy obiad przygotowany w kuchni Szkoły Podstawowej im.
Jana Pawła II w Adamówce (nr budynku: Adamówka 180) Wykonawca dowozi do: dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Adamówce (nr budynku: Adamówka 26); oddziału przedszkolnego przy SP w Adamówce, w miejscowości Krasne (Krasne 60).
3. HARMONOGRAM WSTĘPNY:
3.1. Posiłki dostarczane do szkół w dni nauki szkolnej w godzinach
uzgodnionych z dyrektorami.
3.2. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Adamówce - (Adamówka 180) - uczniowie klas „0”-III – 77 uczniów,
3.3. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Adamówce - (Adamówka 180) - uczniowie klas IV – VIII - 128 uczniów
3.4. Dwa oddziały przedszkolne przy SP w Adamówce (Adamówka 26) – 41
dzieci,
3.5. Oddział przedszkolny przy SP w Adamówce, w miejscowości Krasne
(Krasne 60) – 12 dzieci,
3.6. Szkoła Podstawowa im. bł. Ks. Jerzego Popiełuszki (Majdan
Sieniawski 197) – uczniowie klas „0”-III - 45 uczniów,
3.7. Szkoła Podstawowa im. bł. Ks. Jerzego Popiełuszki (Majdan
Sieniawski 197) - uczniowie klas IV-VIII- 66 uczniów,
3.8. Szkoła Podstawowa im. bł. Ks. Jerzego Popiełuszki (Majdan
Sieniawski 197) - uczniowie oddział przedszkolny – 21 uczniów,
3.9. W zależności od faktycznej liczby osób objętych programem
dożywiania oraz ilości dni żywieniowych w okresie obowiązywania umowy
może ulec zmianie, za co Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności.
4. UŚREDNIONA LICZBA DNI DLA REALIZACJI ZADANIA W ROKU:
4.1. Dla szkół podstawowych – 184 dni;
4.2. Dla oddziałów przedszkolnych – 206 dni;
4.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania
Zamówienia w terminie od 02.09.2025 r. do 21.07.2026 r.
5. Całkowita ilość posiłków przyjęta do realizacji umowy i obliczenia
ceny oferty wynosi:
5.1. Dla uczniów uczęszczających klas „O” – III szkół podstawowych z
terenu gminy Adamówka – 122 uczniów x 184 dni = 22 448 posiłków.
5.2. Dla uczniów uczęszczających klas IV – VIII szkół podstawowych z
terenu gminy Adamówka – 194 uczniów x 184 dni = 35 696 posiłków.
5.3. Dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych z terenu
gminy Adamówka – 74 uczniów x 206 dni = 15 244 posiłki

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 805272 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 805272 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 805272 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adamowska Spółdzielnia Socjalna „AS”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941830950

7.3.3) Ulica: Adamówka 25

7.3.4) Miejscowość: Adamówka

7.3.5) Kod pocztowy: 37-534

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 805272 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-07-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.