eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przedbórz › "Przebudowa i remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Przedbórz"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Przedbórz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przedbórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 50

1.5.2.) Miejscowość: Przedbórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-570

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 685 40 10

1.5.8.) Numer faksu: 44 685 40 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedborz@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedborz.lodz.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f1a2c36-2aa4-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Przedbórz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f1a2c36-2aa4-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00090322/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont drogi pożarowej nr 65 w leśnictwie Papiernia i Józefów

1.1.6 Przebudowa dojazdu przeciwpożarowego nr 3 w leśnictwie Wymysłów - odc.3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331991/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430669,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa dojazdu pożarowego nr 3 w leśnictwie Wymysłów”

Przedmiotem zamówienia w części I jest przebudowa odcinka drogi leśnej stanowiącej dojazd pożarowy nr 3 w l-ctwie Wymysłów o nawierzchni bitumicznej od km 0 +970 do km 1+236.

W ramach zadania planuje się przeprowadzenia m.in. niżej wymienionych robót budowlanych:
 odtworzenie trasy i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
 karczowanie pni ściętych drzew
 usunięcie darniny z mijanek, zjazdów, poboczy i rowów, odtworzenie rowów przydrożnych,
 usunięcie istniejącej zużytej nawierzchni bitumicznej – frezowanie,
 rozebranie podbudowy i usunięcie korzeni rosnących obok drogi drzew przerastających nawierzchnię,
 uzupełnienie i wyrównanie ubytków nawierzchni kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 o średniej grubości około 10 cm,
 wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11 S o grubości po zagęszczeniu 5 cm,
 utwardzenie poboczy jak nawierzchni tłuczniowej bez miałowania gr 15 cm z mieszanki kruszywa 0/31,5,
 na zjazdach i mijankach zostanie wykonana nawierzchnia tłuczniowa gr 18 cm z mieszanki kruszywa łamanego frakcji 0/63 mm z zamiałowaniem,
 zamontowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu m.in. znaków oraz progu zwalniającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 252171,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont dojazdu pożarowego nr 65 w leśnictwie Papiernia"

Przedmiotem zamówienia w części II jest remont drogi leśnej stanowiącej dojazd pożarowy nr 65 w leśnictwie Papiernia na długości ok. 4,5 km. Obecnie nawierzchnia tłuczniowa drogi jest częściowo zużyta, odcinkami i punktowo na jej powierzchni występują niewielkie wyboje i koleiny głębokości do 10 cm.

W ramach zadania planuje się przeprowadzenia m.in. niżej wymienionych robót naprawczych:
 usunięciu darniny z poboczy na całej długości drogi poza pas drogi z rozplantowaniem,
 sfrezowaniu i wzruszeniu nawierzchni na głębokość ok. 5 -10 cm, mieszaniu i wyrównaniu podłoża do spadku daszkowego – profilowanie z zagęszczeniem nawierzchni walcem,
 uzupełnienie ubytków nawierzchni tłuczniowej (gr. średniej 8 cm) kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm z zagęszczeniem walcami,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 178498,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300350,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376243,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300350,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo - Produkcyjno - Usługowo - Handlowe INISET Piotr Motyl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260446830

7.3.3) Ulica: Komorniki 55

7.3.4) Miejscowość: Kluczewsko

7.3.5) Kod pocztowy: 29-120

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300350,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244521,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322166,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244521,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BHTEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361378760

7.3.3) Ulica: os. Przyjaźni 15/165

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-688

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244521,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.