Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408983/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00412289/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL NEUROPSYCHIATRYCZNY IM. DR. EMILA CYRANA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 48
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wsnlc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wsnlc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d585596-3473-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d585596-3473-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050168/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Adaptacja pomieszczeń Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu - Dostawa wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408983
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.261.09.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 213310,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli kuchennychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.1
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 2785,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli biurowychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.2
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39131000-9 - Regały biurowe
39141300-5 - Szafy
39121100-7 - Biurka
39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.5.5.) Wartość części: 52709,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli świetlicowychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.3
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 39121200-8 - Stoły
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 16049,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli wyściełanychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.4
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 52721,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli metalowychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.5
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 39121200-8 - Stoły
4.5.5.) Wartość części: 1351,42 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli medycznychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.6
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11732,94 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.7
2) Załącznik nr 1.7a - OZP dla pozycji nr 2
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 51281,42 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu RTV i AGDSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.8
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 8680,28 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materacy gimnastycznychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.9
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 2737,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szafek ubraniowychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.10
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 4369,97 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ławek szatniowychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.11
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 1650,40 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektorów multimedialnychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.12
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 4840,60 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ekranów projektowychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.13
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 451,60 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załącznikach do SWZ:
1) Formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 1.14
2) Wzór umowy - załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 1949,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.07.2024 r. na godzinę 9.00. Od godziny 7:00 na platformie e-Zamówienia, na której było prowadzone przedmiotowe postępowanie, nie było możliwości zalogowania się, występował błąd pn. „error 503”. Około godziny 8.30 do Zamawiającego telefonicznie wpłynęły informacje o problemach technicznych związanych z ww. platformą od dwóch Wykonawców, którzy zgłosili, że nie mają możliwości złożenia oferty w postępowaniu. U Zamawiającego awaria platformy została usunięta o godzinie 8:45. Zamawiający poinformował telefonicznie Wykonawców, którzy zgłaszali problem z platformą, aby spróbowali złożyć oferty, jednak pomimo ponawianych prób, ofert nie udało się złożyć w wyznaczonym terminie. W dniu 22.07.2024 r., po terminie otwarcia ofert, jeden z Wykonawców dodatkowo przesłał informację do Zamawiającego o niemożności złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający zgłosił na platformie e-Zamówienie informację o zaistniałej awarii z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Do chwili sporządzenia niniejszej informacji nie udzielono Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.
W dniu 23.07.2024 r. Zamawiający opublikował informację z otwarcia ofert, które były zarejestrowane na platformie.
Awaria platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, nie była zawiniona przez Zamawiającego, niemniej spowodowała, że zarówno Wykonawcy, którzy zwrócili się z oficjalnym zawiadomieniem o niemożności złożenia oferty, jak również inni potencjalni Wykonawcy, nie mieli możliwości złożenia oferty.
W ocenie Zamawiającego, fakt ten może mieć wpływ na wynik postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja. Utrudniony dostęp do złożenia oferty stanowi bowiem naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, wyrażonej w art. 16 ust. 1 ustawy. Ponadto, istnieje możliwość, że jeden z Wykonawców, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby okazać się najkorzystniejsza.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu sanitarnego z masy celulozowej jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa wyposażenia Centrum Kompetencji w Baniach z podziałem na części
- Dostawa fortepianu klasy mistrzowskiej do Filharmonii Dolnośląskiej im. Ludomira Różyckiego w Jeleniej Górze
- Dostawa i montaż mebli do nowego budynku Prokuratury Rejonowej w Przysusze przy ul. 11 listopada
- Utworzenie pracowni komputerowej w Publicznej Szkole Podstawowej w Czarnej Wodzie w ramach projektu pt. "Rozwijamy kompetencje - inwestujemy w przyszłość."
- Zakup wyposażenia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zawoni oraz Szkoły Podstawowej w Czeszowie w ramach realizacji projektu pn. "Nowoczesna edukacja w gminie Zawonia".
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.