eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › "Zwalczanie śliskości na dogach gminnych w sezonie 2022 -2023"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zwalczanie śliskości na dogach gminnych w sezonie 2022 -2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zwalczanie śliskości na dogach gminnych w sezonie 2022 -2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5e7a960-613c-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031278/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zwalczanie śliskości na dogach gminnych w sezonie 2022 -2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://gminalomza.pl/bip/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/gminalomza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w dziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w dziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WR.271.1.21.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 5 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REJON I - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2022/2023 w V rejonach.
2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykazu dróg gminnych w zał. Nr 11 do SWZ ) na pełnej szerokości pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku
b) piasku frakcji 0-2 mm,
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ- szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania dróg gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REJON II - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2022/2023 w V rejonach.
2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykazu dróg gminnych w zał. Nr 11 do SWZ ) na pełnej szerokości pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku
b) piasku frakcji 0-2 mm,
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ- szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania dróg gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REJON III - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2022/2023 w V rejonach.
2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykazu dróg gminnych w zał. Nr 11 do SWZ ) na pełnej szerokości pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku
b) piasku frakcji 0-2 mm,
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ- szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania dróg gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REJON IV - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2022/2023 w V rejonach.
2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykazu dróg gminnych w zał. Nr 11 do SWZ ) na pełnej szerokości pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku
b) piasku frakcji 0-2 mm,
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ- szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania dróg gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

REJON V - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na zwalczaniu śliskości dróg gminnych na obszarze Gminy Łomża w sezonie zimowym 2022/2023 w V rejonach.
2. Zadanie obejmuje likwidację śliskości przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu a w szczególności:
1) Mechaniczne odśnieżanie odcinków dróg gminnych przewidzianych do zwalczania śliskości (wykazu dróg gminnych w zał. Nr 11 do SWZ ) na pełnej szerokości pługiem odśnieżnym zamontowanym na piaskarko-solarce
2) Mechaniczne uszarstnianie nawierzchni dróg za pocą:
a) mieszanki soli i piasku w proporcji 30% soli i 70% piasku
b) piasku frakcji 0-2 mm,
3) Likwidacja śliskości dróg na pełnej szerokości jezdni i pobocza na: zakrętach, wzniesieniach, spadkach, łukach, skrzyżowaniach oraz w innych miejscach na odcinkach wskazanych przez zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ- szczegółowe zasady i warunki realizacji usług w ramach Zimowego Utrzymania dróg gminnych (ZUD) na obszarze Gminy Łomża.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Opisane w dziale VIII SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp)
– zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
1) Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub wpisu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga następujących dokumentów w odniesieniu do tego warunku:
a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 4 do SWZ
b) wykazu osób skierowanych do realizacji zadania - załącznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-18 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/gminalomza

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 15:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.