Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431219360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: K. Jaczewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-090
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edorosz@cozl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39be8d19-b41b-4cab-8af1-cd5eb2fbb99c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023172/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Odbiór i utylizacja odpadów medycznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie u udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. art. 209 ust. 1 pkt. 4 w związku z art. 301 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
Ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla trybu podstawowego.
W dwóch uprzednio prowadzonych postępowaniach:
1) Postępowanie przetargowe zakończyło się unieważnieniem ze względu na to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2) Postępowanie przetargowe zakończyło się unieważnieniem ze względu na to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-09c9d174-7539-4800-b69f-f7854c1e4a93; ocds-148610-4891df0a-e4f6-4be1-8bf0-5487d243b2ee
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COZL/DZP/ED/3412/NBO-115/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 655204,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922680,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 655204,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Utylimed Sp. z o.o. -Lider konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Raf-Ekologia Sp. z o.o. – Konsorcjant nr 1 ul. Trzecieskiego 14 38-460 Jedlicze EMKA S.A. – Konsorcjant nr 2 ul. Jaktorowska 15a 96-300 Żyrardów SABA Sp. z o.o. – Konsorcjant nr 3 ul. Przemysłowa 34 09-400 Płock
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122584945
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 655204,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Usługi sprzątania pomieszczeń w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy jaj dla wybranych jednostek na rok 2026 - IV części
- Dostawa wyposażenia gospodarczego - maszyny myjące i sprzątające w ramach "Utworzenia Europejskiego Centrum Innowacyjnej Terapii Chorób Plamki Żółtej",
- dostawa barwiarki i nakrywarki
- Udzielenie pielęgniarskich świadczeń opieki zdrowotnej w Poradni Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa samobieżnej wielofunkcyjnej maszyny z funkcją ładowarki, z napędem kołowym na potrzeby LUW w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz nieczystości płynnych z jednostek administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie Część I w podziale na 13 zadań
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 13 07 03 Inne paliwa (włącznie z mieszaninami) - 22 Zadania
- Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów medycznych
- Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 2063
więcej: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





