eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław › Przebudowa parkingu na osiedlu w Przyłęczku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa parkingu na osiedlu w Przyłęczku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa parkingu na osiedlu w Przyłęczku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3abf30ba-43ea-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068146/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa parkingu na osiedlu w Przyłęczku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377266/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.1.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 764493,67 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139999,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa parkingu na osiedlu w Przyłęczku”.
2. Zakres robót objętych zamówieniem:
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dla liniowych robót ziemnych – 78 mb,
- rozebranie nawierzchni z płyt betonowych grubości 12 cm z odwozem do 3 km i utylizacją – 195 m2 (zdjęcie w załączeniu),
- rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego, grubość nawierzchni 15 cm z odwozem do 3 km i utylizacją– 375 m2,
- rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej – 65 mb,
- mechaniczne usunięcie warstwy ziemi (gr. 10 cm) z odwozem do 3 km i utylizacją – 240 m2,
- wykonaniu korytowania pod utwardzenie miejsc postojowych gł. do 30 cm – powierzchnia ok. 672,5 m2 z wywozem urobku do 3 km i utylizacją,
- mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni ok. 672,5 m2,
- wykonaniu warstwy dolnej podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (gruntocement o wytrzymałości Rm=2,5 MPa), gr. 10 cm, powierzchnia ok. 656,0 m2,
- wykonaniu warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm, gr. 20 cm, powierzchnia ok. 656,0 m2,
- ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 długość ok. 65 mb,
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W (gr. 4 cm) na powierzchni ok. 654,0 m2,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S (gr. 4 cm) na powierzchni ok. 650,0 m2,
- regulacja pionowa studzienek wodociągowych lub gazowych (nadbudowa wykonana betonem) – 5 szt,
- wykonanie cieku z dwóch rzędów kostki gr. 8 cm, typu Holland na podbudowie betonowej gr. 20 cm C12/15 o długości 65 mb,
- humusowanie z obsianiem skarp o szerokości do 1 m przy grubości warstwy ziemi urodzajnej (humusu) 10 cm z dowozem ziemi na powierzchni ok. 85 m2.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) STWiOR stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ;
2) Przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie placu budowy wraz z wytyczeniem geodezyjnym obiektów,
- oznakowanie budowy (znaki drogowe),
- wykonanie wycinki drzew i krzewów, które kolidują z projektowaną inwestycją,
- zagospodarowanie terenu inwestycji,
- sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej.
5. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia tak by wykonać go zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową i uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie ile miesięcy gwarancji i rękojmi udzieli na wykonane roboty (materiały i robociznę) i urządzenia. Okres gwarancji i rękojmi liczy się od dnia odebrania przez Zamawiającego robót oraz urządzeń i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najniższą cenę zaproponował Wykonawca: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o. z siedzibą Ul. Zakładowa 17, 26-052 Nowiny, który złożył ofertę za cenę 363 220,00 zł. Niestety, oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (113 535,00 zł) i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363220 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363220 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.