Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00284864/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania na miejscu w szkole i podawania posiłków
dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 98 we Wrocławiu.
CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 98 im. Piastów Wrocławskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000693500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sycowska 22 a
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-319
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 798 68 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp098@wroclawskaedukacja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp98wroc.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4de3d506-1760-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania na miejscu w szkole i podawania posiłkówdla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 98 we Wrocławiu.
CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4de3d506-1760-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00237864/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi przygotowania i dowozu oraz wydawania posiłków na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu przy ul. Gorlickiej 25 w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284864
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2444444,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usługi przygotowania i wydawania na miejscu w szkole posiłków na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 98 im. Piastów Wrocławskich, 51-319 Wrocław, ul. Sycowska 22a w roku szkolnym 2023/2025
Dzieci szkolne: wiek dzieci od 7 lat do 15 lat
Ilość dzieci: 250
3.2. Rodzaje posiłków:
Obiad składający się z: zupa, II danie, surówka z minimum czterech składników, kompot, deser
Przygotowanie dwa razy w miesiącu tematycznych warsztatów kulinarnych promujących zdrowe żywienie.
Prowadzenie punktu śniadaniowego "Zdrowe Śniadanie".
3.3. Warunkiem prowadzenia takiej działalności jest sprzedaż wyłącznie takich artykułów spożywczych, które spełniają wymogi racjonalnego i zdrowego żywienia dzieci, które będą w głównej mierze na produktach własnego wyrobu.
3.4. Poszczególne posiłki będą przygotowywane na bazie jadłospisów dekadowych w oparciu o normy żywieniowe z uwzględnieniem gramatury posiłków.
3.5. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający na czas realizacji zadania wynajmuje kuchnię, niezbędne pomieszczenie, jadalniane (wydawalnie i stołówkę) znajdujące się na terenie Szkoły Podstawowej.
3.6. Wyposażenie w odpowiednie urządzenia i sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia oraz w oparciu o HACCP – na koszt wykonawcy usługi w oparciu o wizję lokalną w szkole.
3.7. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ
3.8. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.10. Zamawiający wymaga, by osoba (osoby) dokonująca czynności w siedzibie Zamawiającego w celu realizacji zadania (przygotowanie i wydawanie posiłków, sprzątanie po posiłkach) były zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, o ile nie są wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEIDG - min. 2
( min. pełny 1 etat ).
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, oświadczenia, o którym mowa w umowie.
3.11. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2517900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2517900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2517900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HELENA Sebzda Firma Helena
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951352085
7.3.3) Ulica: Gorlicka 62/14
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2517900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-05 do 2025-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego (WRO.WO.260.11.2025)
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego.
- ZAKUP BENZYNY EURO SUPER 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO W SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ W PROGRAMIE KART FLOTOWYCH W LATACH 2025 - 2028
- SZP/243-115/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 25b i 25c w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11-17 we Wrocławiu.
- Zakup usługi przeprowadzenia warsztatów, wynajmu sali szkoleniowej wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom dwóch jednodniowych warsztatów.
- Dostawa rekombinowanych białek do hodowli komórek dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji na podstawie umów ramowych z podziałem na 2 części"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 16 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów w Redzie z podziałem na części.
- "Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kaliszu Pomorskim w roku szkolnym 2025/2026"
- Przygotowanie i dostawa obiadów do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Naruszewie w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa zbiorowego żywienia dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych w Lublińcu w okresie od września 2025r. do czerwca 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.