Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00413519/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2023/BZP 00333295/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-31
- 2022/BZP 00475475/01 - Wynik z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zagospodarowanie terenu podwórka w zakresie robót drogowych, elektrycznych, i sanitarnych wg, przedmiarów i opisu przy
ul. Poniatowskiego 12-25w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.4.2.) Miejscowość: Słupsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie Nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434795
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00413519/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00043206/07/P
Po zmianie:
2022/BZP 00043206/08/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
terminu realizacji umowy na skutek:
przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,
konieczności realizacji robót dodatkowych lub zamiennych, podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonywanych robót, zapobieżeniem powstania strat dla Zamawiającego, uzyskaniem założonego efektu użytkowego, koniecznością wykonania robót związany z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego,
opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiającego,
zawieszenia robót przez Zamawiającego nie z winy Wykonawcy, na skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
– o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy,
ceny, na skutek:
zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, przy uwzględnieniu kosztorysu ofertowego, przy czym cena netto jest stała,
odstąpienia Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć – wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o wartość robót, od realizacji których odstąpiono,.
zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, bądź też rezygnacji z tego podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 13.3. SWZ.
Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
Po zmianie:
1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji umowy na skutek:
a) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,
b) konieczności zmian dokumentacji projektowej oraz realizacji wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonywanych robót, okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania inwestycji, konieczności zmian w dokumentacji projektowej, zapobieżeniem powstania strat dla Zamawiającego, uzyskaniem założonego efektu użytkowego, koniecznością wykonania robót związany z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego,
c) opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiającego,
d) zawieszenia robót przez Zamawiającego nie z winy Wykonawcy, na skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
– o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy,
2) ceny, na skutek:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, przy uwzględnieniu kosztorysu ofertowego, przy czym cena netto jest stała,
b) odstąpienia Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć – wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o wartość robót, od realizacji których odstąpiono,.
c) wystąpienia robót zamiennych/ dodatkowych powodujących zmniejszenie/zwiększenie wartości robót,
d) wystąpienia robót wynikających z wad ukrytych dokumentacji - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, przy uwzględnieniu kosztorysu ofertowego.
3) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie z zastrzeżeniem § 2 ust. 13.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-14 09:00
Po zmianie:
2022-11-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-14 09:25
Po zmianie:
2022-11-21 09:25
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-12-14
Po zmianie:
2022-12-21
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 ulegających biodegradacji pochodzących z selektywnej zbiórki (2.000 Mg).
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz zużywalnych do przeprowadzenia 300 000 oznaczeń glukozy wraz z dzierżawą aparatów i systemu informatycznego nadzoru POCT, podłączonego do systemu HIS
- Dostawa środków ochronnych i pielęgnacyjnych, worków, smoczków, butelek, akcesoriów do laktatora, szczotek, mydła, ręczników i wody do tlenu. - 65/TP/2025
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Pracowni Genetycznej oraz Banku Krwi - 63/TP/2025
- Rewaloryzacja zabytkowych budynków w zagrodzie nr 13 w Swołowie. Nowe funkcje kulturalno- społeczne w pomorskiej "Krainie w Kratę"- II postępowanie.
- Wykonanie i dostarczenie całodziennych posiłków do Żłobka Gminnego Iskiereczka w Redzikowie dla dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilającej ładowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów edukacyjnych w Gminie Pałecznica"
- Realizacja zadania pn. "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Zalesiu"
- Modernizacja instalacji elektrycznej w zabytkowym Parku w Świerklańcu
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku szkoły podstawowej w Lanckoronie - etap I
- Przebudowa DK80 w miejscowości Toporzysko i Górsk
więcej: Rekultywacja gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.