Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa odzieży dla pracownika gospodarczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.3.) Oddział zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060059216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dywizjonu 303 nr 35
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzewinska@law.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/law/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa odzieży dla pracownika gospodarczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa3f8cc4-2e1f-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220348/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa odzieży ochronnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378459
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu nr Zp/tp/21/2024 prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym na zadanie 7: „odzież pracownika gospodarczego” wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3fc4362d-f8b0-11ee-8d01-6607a228ef1b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/wr/41/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5944,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa odzieży dla pracownika gospodarczego. Opis zawiera zał. nr 1 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETEKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162835945
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kochanowskiego 16A
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7004,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Sukcesywne dostawy napojów bezalkoholowych w 2026 roku na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
- Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w 2026r. dla ŻZ oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz jedn. i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych przedmiotów umundurowania i wyekwipowania na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2026 roku - Nr 39/25/P
- Subskrypcje licencji Microsoft 365 A3 wraz z licencją Microsoft 365 A5 Security, Microsoft 365 A5, Microsoft Defender for Servers Plan 2
- "Świadczenie usług monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt bytujących na terenie lotniska wojskowego w Dęblinie w roku 2026.
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ubrań, obuwia i środków ochrony indywidualnej
- Dostawa ubrań specjalnych 140 kpl.
- Dostawa środków ochrony osobistej
- "Zakup wyposażenia i odzieży specjalistycznej oraz wykonanie ekspertyzy na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Ząbkowice Śląskie (2025-2026)"- zamówienie podzielone na 8 części.
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa wyposażenia ratownika dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





