Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa odzieży dla pracownika gospodarczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.3.) Oddział zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060059216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dywizjonu 303 nr 35
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.krzewinska@law.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/law/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa odzieży dla pracownika gospodarczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa3f8cc4-2e1f-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220348/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa odzieży ochronnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378459
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu nr Zp/tp/21/2024 prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym na zadanie 7: „odzież pracownika gospodarczego” wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3fc4362d-f8b0-11ee-8d01-6607a228ef1b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/wr/41/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5944,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa odzieży dla pracownika gospodarczego. Opis zawiera zał. nr 1 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETEKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162835945
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kochanowskiego 16A
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7004,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- WykonaniePrzeglądówTechnicz,CzynnosciKonserwacyjnychOrazNaprawOświetleniaEwakuacyjnegoOrazWykonaniePrzeglądów technicz i czynności konserw SSP w bud admin przez 41BLSz. w Dęblinie z podziałem na zad
- Roboty budowlane w zakresie remontu budynku koszarowego nr 216 , w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko administrowanym przez 41.Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
- Roboty budowlane w zakresie remontu budynku nr 219 - (stołówka) w kompleksie wojskowym Dęblin - Lotnisko, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie SPRAWA 21/25/P
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa plotera frezarskiego, kolektora słonecznego, urządzeń do diagnostyki samochodowej oraz środków ochronnych - ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Dostawa środków do utrzymania higieny, ochrony indywidualnej oraz dezynfekcyjnych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
- Dostawa odzieży ochronnej strażaka.
- Dostawa odzieży i obuwia piankowego dla pracowników medycznych ZZOZ w Wadowicach
- Dostawy odzieży ochronnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.