Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00234928/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
- 2025/BZP 00253287/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-29
- 2025/BZP 00264425/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00274683/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00283799/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-18
- 2025/BZP 00289831/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Bochnaka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48126167000
1.5.8.) Numer faksu: +48126167417
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wodociągi Miasta Krakowa S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750000065
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-106
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124242300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@wodociagi.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wodociagi.krakow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ul. Bochnaka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8299dcf1-e387-4b86-87d6-e7fc3c44da69
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038804/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.74 Rozbudowa ul. Bochnaka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234928
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/V/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11485377,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na rozbudowie ul. Bochnaka,
Zadanie realizowane będzie na podstawie Porozumienia Nr NU/172/2025 zawartego w dniu 30.04.2025 r. pomiędzy:
Gminą Miejską Kraków – Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków (zwaną dalej Zamawiającym 1)
a
Wodociągami Miasta Krakowa S.A., ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków (zwaną dalej Zamawiającym 2).
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320), Strony wyznaczają spośród siebie Zarząd Dróg Miasta Krakowa jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu Stron i na ich rzecz.
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
˗ Projektowane postanowienia umowy (PPU), tj. załącznik nr 2 do SWZ,
˗ Szczegółowe specyfikacje techniczne, tj. załącznik nr 8 do SWZ,
˗ Dokumentacja projektowa, tj. załącznik nr 9 do SWZ,
˗ Przedmiar robót, tj. załącznik nr 10 do SWZ,
c) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów, i tym podobnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
d) Wymagany okres gwarancji jakości na przedmiot umowy, w tym w szczególności na wykonane roboty, użyte materiały i zabudowane urządzenia:
Minimalny okres wynosi 36 miesięcy. Maksymalny okres wynosi 60 miesięcy.
e) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane:
a. pracownicy niższego szczebla technicznego (organizowanie i realizacja robót budowlanych),
b. pracownicy fizyczni (bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych).
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego.
f) Termin realizacji robót budowlanych: 15 miesięcy od przekazania placu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4876929,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5262497,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4876929,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OMEGA Zakład Sieci Wod.–Kan. Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OMEGA Zakład Sieci Wodno-Kanalizacyjnych Jarosław Irzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6793185580
7.3.3) Ulica: Cechowa 7F
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-614
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OMEGA ZAKŁAD SIECI WOD.-KAN. SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OMEGA ZAKŁAD SIECI WOD.-KAN. SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4876929,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 2 PAKIETÓW
- "Sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz na placach będących w użytkowaniu Okręgowego Urzędu Miar w Krakowie i w Wydziale Zamiejscowym w Przemyślu"
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych na rzecz Samorządu Województwa Małopolskiego w 2026 r.
- Usługi serwisowania sprężarek dla IFJ PAN (DZP.260.40.2025)
- Dostawa generatora azotu dla chromatografu cieczowego HPLC-MS/MS dla IKiFP PAN (KAT-271-12/2025)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni zjazdów i dojazdów do posesji oraz poboczy w Gminie Michałowice
- Przebudowa drogi w ul. Łukowskiej na odcinku od posesji nr 49 do posesji nr 61a oraz w ul. Siedleckiej na odcinku od ul. Białostockiej do ul. Łukowskiej we Wrocławiu
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy bocznej od ul. Spławie 39A (inwestycja lokalna).
- Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Mieszka I w Radomiu
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3820W Żdżarów-Rybno - Etap V
- budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Królikowo - Lichtajny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





