eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ogrodzieniec › Wykonanie termomodernizacji "Trójbudynku" w Ogrodzieńcu



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji „Trójbudynku” w Ogrodzieńcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/6364

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie termomodernizacji „Trójbudynku” w Ogrodzieńcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f2ef2c5-43dd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040311/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Termomodernizacja Trójbudynku w Ogrodzieńcu przy Placu Wolności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377059/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.40.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1613821,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji obejmującej termomodernizację wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej „Trójbudynku” usytuowanego w Ogrodzieńcu przy Placu Wolności 42 w zakresie: Część nr 1 – Wymiana pokrycia dachowego.
2. Prace termomodernizacyjne polegać będą na dokończeniu docieplenia obiektu w technologii BSO wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych oraz wymianie pokrycia dachowego. Część robót została wykonana przez poprzedniego Wykonawcę – tj. częściowo wykonano ocieplenie budynku, wymieniono stolarkę okienną i drzwiową, wykonano częściowo roboty z branż instalacyjnych. Wykonane zostaną prace wykończeniowe wewnątrz budynku – obróbki stolarki okiennej drzwiowej. Wykonana zostanie opaska z kostki betonowej wokół budynku. W projekcie przewidziano element dekoracyjny ściany frontowej poprzez wykonanie muralu Zamku – uzgodnienie z zamawiającym na etapie realizacji.
3. Szczegółowy opis i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa (Załącznik nr 7 do SWZ).
Uwaga: Wykonawca sporządzając ofertę nie powinien wyceniać poz. 296 z przedmiaru tj. Instalacja fotowoltaiczna o mocy 22,57 kWp z podłączeniem do sieci energetycznej.
4. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami prawa.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do wszystkich części.
6. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej, przed złożeniem oferty przez wykonawcę, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej tel. (32) 67 09 728.
7. W przypadku zastosowania w SWZ nazw dostawców, producentów, materiałów, urządzeń lub ich elementów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający traktuje takie użycia, zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy pzp, jako określenie minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych od podanych i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych, oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.
8. W przypadku odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych w SWZ, Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy pzp, rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.5.) Wartość części: 715138,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji obejmującej termomodernizację wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej „Trójbudynku” usytuowanego w Ogrodzieńcu przy Placu Wolności 42 w zakresie: Część nr 2 – Elewacje oraz pozostałe roboty.
2. Prace termomodernizacyjne polegać będą na dokończeniu docieplenia obiektu w technologii BSO wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych oraz wymianie pokrycia dachowego. Część robót została wykonana przez poprzedniego Wykonawcę – tj. częściowo wykonano ocieplenie budynku, wymieniono stolarkę okienną i drzwiową, wykonano częściowo roboty z branż instalacyjnych. Wykonane zostaną prace wykończeniowe wewnątrz budynku – obróbki stolarki okiennej drzwiowej. Wykonana zostanie opaska z kostki betonowej wokół budynku. W projekcie przewidziano element dekoracyjny ściany frontowej poprzez wykonanie muralu Zamku – uzgodnienie z zamawiającym na etapie realizacji.
3. Szczegółowy opis i zakres prac zawiera dokumentacja projektowa (Załącznik nr 7 do SWZ).
Uwaga: Wykonawca sporządzając ofertę nie powinien wyceniać poz. 296 z przedmiaru tj. Instalacja fotowoltaiczna o mocy 22,57 kWp z podłączeniem do sieci energetycznej.
4. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami prawa.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do wszystkich części.
6. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej, przed złożeniem oferty przez wykonawcę, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej tel. (32) 67 09 728.
7. W przypadku zastosowania w SWZ nazw dostawców, producentów, materiałów, urządzeń lub ich elementów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający traktuje takie użycia, zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy pzp, jako określenie minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych od podanych i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych, oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.
8. W przypadku odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych w SWZ, Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy pzp, rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 898682,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona jedna oferta – PPUH Remdom Żak Przemysław, ul. Sikorskiego 49, 42-520 Dąbrowa Górnicza. Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp Zamawiający odrzucił ofertę w/w Wykonawcy z uwagi na fakt, że treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia podzielił przedmiot zamówienia na dwie części (Część nr 1 – Wymiana pokrycia dachowego i Część nr 2 – Elewacje oraz pozostałe roboty). Analogicznie załączniki do SWZ również zawierały podział na części.
Wykonawca złożył ofertę na cenę 2 964 300,00 zł brutto na formularzu ofertowym z poprzedniego, unieważnionego postępowania (nr ZP.271.2.23.2022), które nie było podzielone na części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2964300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2964300,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona jedna oferta – PPUH Remdom Żak Przemysław, ul. Sikorskiego 49, 42-520 Dąbrowa Górnicza. Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp Zamawiający odrzucił ofertę w/w Wykonawcy z uwagi na fakt, że treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia podzielił przedmiot zamówienia na dwie części (Część nr 1 – Wymiana pokrycia dachowego i Część nr 2 – Elewacje oraz pozostałe roboty). Analogicznie załączniki do SWZ również zawierały podział na części.
Wykonawca złożył ofertę na cenę 2 964 300,00 zł brutto na formularzu ofertowym z poprzedniego, unieważnionego postępowania (nr ZP.271.2.23.2022), które nie było podzielone na części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2964300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2964300,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.