eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 5 - hełmy górnicze"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 5 - hełmy górnicze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 5 - hełmy górnicze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2976177f-ce30-40cd-ac5d-04cbc8330b64

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334026

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2025/EZM/102

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 439389,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36189,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę, za wynagrodzeniem, maksymalnie 340 sztuk hełmów górniczych w kolorach: niebieski, biały, czerwony, brązowy lub szary spełniających wymagania zawarte w pkt. 1.2 i 1.3 zwanych dalej „hełmami” lub przedmiotem zamówienia.
1.2 Hełmy powinny być przystosowane do pracy na wysokości, posiadać konstrukcyjnie wzmocnioną skorupę wykonaną z tworzywa sztucznego o dużej wytrzymałości, regulowaną więźbę, daszek chroniący twarz, wymienny potnik, pasek podbródkowy, uchwyty do mocowania lampy, przewodu i ochronników słuchu.
1.3 Dostarczone hełmy winny posiadać następujące właściwości:
a) okres przydatności do użytkowania - 4 lata
b) dopasowanie do różnych rozmiarów głowy,
c) więźba sześciopunktowa,
d) regulacja wysokości noszenia,
e) elektroizolacyjność – max. 440V (prąd zmienny),
f) antyelektrostatyczność – hełmy powinny spełniać wymagania ochrony przed elektrycznością statyczną, do stosowania w atmosferze wybuchowej w podziemnych zakładach górniczych w polach niemetanowych i metanowych w pomieszczeniach zaliczanych do stopnia „a”, „b” i „c” niebezpieczeństwa wybuchu metanu,
g) odporność na działanie temperatur w zakresie od -20 do +50OC,
h) trudnopalność,
i) możliwość instalowania dodatkowego wyposażenia np.: lampa (z przodu hełmu uchwyt na lampę, a z tyłu na przewód zasilający), ochronniki słuchu, osłona oczu-twarzy,
j) możliwość zawieszania.
1.4 Każdy dostarczany hełm musi mieć oznaczoną datę produkcji.
1.5 Data produkcji hełmów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed terminem realizacji dostawy.
1.6 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 4 letniej gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia.
1.7 Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi zawarte w:
a) rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG,
b) ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach zgodności i nadzoru rynku
c) rozporządzeniu Ministra Energi z dnia 23 listopada 2016 roku w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych.
1.8 Dostarczony przedmiot umowy winien spełniać wymagania do stosowania w atmosferze potencjalnie wybuchowej.
2. Warunki dostawy.
2.1 Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 12 partiach. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
2.2 Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedawane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1.
2.3 Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 20 dni roboczych licząc od daty otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
2.4 O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.5 Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.6 Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00.
2.7 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
4.8 Z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuję się dostarczyć:
- deklarację zgodności WE lub UE,
- dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę,
- w przypadku gdy okres ważności certyfikatu lub innego dokumentu na poniższą okoliczność przedłożonego wraz ofertą jest krótszy niż okres obowiązywania umowy, certyfikat lub inny dokument potwierdzający przeprowadzenie przez jednostkę notyfikowaną badania typu UE, potwierdzający, że na dzień dostawy oferowany przedmiot zamówienia może być stosowany w atmosferze zagrożonej wybuchem;
- dokument gwarancji.
Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, który dostępny jest pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 18444111-4 - Hełmy ochronne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47467,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47467,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47467,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625269

7.3.3) Ulica: ul. Słowicza 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-170

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47467,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.