Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00175518/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00304813/01 - Wynik z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadań realizowanych przez Gminę Stargard.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Staromiejski 5
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadań realizowanych przez Gminę Stargard.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e9a096c-dbf3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044646/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadań realizowanych przez Gminę Stargard.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część I I IV zamówienia jest dofinasowana z Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175518/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.65.2022.G.Ch.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129765,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania p.n. Budowa świetlicy wiejskiej (z elementami typu kontenerowego) w miejscowości Sułkowo, Gmina Stargard.4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 8220,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania p.n. Adaptacja pomieszczeń biurowych na potrzeby Gminy budynek przy ul. Bydgoskiej 63 w Stargardzie wraz z wykonaniem klimatyzacji w pomieszczeniach- Etap I.4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 30487,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania p.n. „Przebudowa drogi gminnej nr 490011Z na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1716Z do granicy Miasta Stargard”.4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 76422,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania p.n. Budowa świetlicy wiejskiej w m. Witkowo Drugie.4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 14634,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20787,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe „UNO” Krzysztof Chwalisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 669-101-29-47
7.3.3) Ulica: ul. Sianowska 28
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-643
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI STARGARD
- Modernizacja boisk "Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 w Stargardzie
- Dostawa materiałów stosowanych przy zabiegach okulistycznych w SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 6 pakietów
- Rozbudowa Przedszkola Miejskiego nr 2 przy ul. Mieszka I w Stargardzie (III)
- Niezabezpieczana Gmina Stargard w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa materiałów do Sterylizatorni SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 6 pakietów
- Transport odpadów z terenu Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o. w Szczecinie.
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "EW Pilchowice I Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego"
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Budowa publicznego żłobka z oddziałami przedszkolnymi przy ul. Zygmuntowskiej w Markach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Dębickiego
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego dla filii w Jabłonce, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie miasta Gryfino
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Termomodernizacja budynku SP nr 10 i termomodernizacja budynku LO nr VII oraz rozbudowa ZSMS o łącznik i budowa drogi pożarowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.