Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00393873/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KMP w Kielcach o masie całkowitej do 3,5 tony oraz powyżej 3,5 tony
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290727869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Seminaryjska 12
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-372
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.sojka-krzos@ki.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi-pn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11656231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KMP w Kielcach o masie całkowitej do 3,5 tony oraz powyżej 3,5 tony2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa847f75-2c9e-49a0-9958-fdeee7f907a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112050/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KMP Kielce o masie całkowitej do 3,5 tony
1.3.4 Usługa holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KMP Kielce o masie całkowitej powyżej 3,5 tony
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 66/TPBN/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 337777,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa dotyczy holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KMP w Kielcach o masie całkowitej do 3,5 tony.Przedmiotem zamówienia jest holowanie i parkowanie „pojazdów samochodowych”, „pojazdów silnikowych” zwanych dalej w treści „pojazdami”, przyjętych jako depozyt policyjny, będących dowodami rzeczowymi w celu przeprowadzenia w niezbędnym zakresie czynności procesowych, zgodnie z art. 308 § 1 KPK na koszt Policji z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130 a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) oraz w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych policji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 305691,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa dotyczy holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KMP w Kielcach o masie całkowitej powyżej 3,5 tony.Przedmiotem zamówienia jest holowanie i parkowanie „pojazdów samochodowych”, „pojazdów silnikowych” zwanych dalej w treści „pojazdami”, przyjętych jako depozyt policyjny, będących dowodami rzeczowymi w celu przeprowadzenia w niezbędnym zakresie czynności procesowych, zgodnie z art. 308 § 1 KPK na koszt Policji z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130 a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.) oraz w szczególnych przypadkach pojazdów służbowych policji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 32086,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji sp. z o.o. w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591503630
7.3.3) Ulica: Jagiellońska
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-734
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SP. Z O.O. W KIELCACH
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SP. Z O.O. W KIELCACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji sp. z o.o. w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591503630
7.3.3) Ulica: Jagiellońska
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-734
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SP. Z O.O. W KIELCACH
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SP. Z O.O. W KIELCACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych, mieszkańców gminy Kielce
- Dostawa serwera środowiska testowego
- USŁUGA AKTUALIZACJI I WERYFIKACJI OFERT INWESTYCYJNYCH Z TERENU GMIN NALEŻĄCYCH DO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1356T w miejscowości Obice, gmina Morawica
- Zakup oprogramowania i licencji na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
- Usługa doradcza "Benchmarking i Optymalizacja Pracy Szpitala" przez okres 12 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów"
- Usługa poleg. na usuwaniu z dróg wewn. oraz publicznych położonych na ter miasta Szczecin pojazdów o dopuszcz. masie całkow. do 3,5 t w tr. art. 50a ustawy z dni 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drog.
- Świadczenie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.
- Usługa usuwania pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu bydgoskiego.
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.