Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00350552/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
- 2025/BZP 00400112/01 - Wynik z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla 60 osób w wieku powyżej 15 lat.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 11 lokal 13
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komenda@kujawsko-pomorska.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko-pomorska.ohp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla 60 osób w wieku powyżej 15 lat.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27db2ec1-2b4f-4f46-b920-274cbf695841
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00146656/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testy psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie "Młodzi przyszłością regionu!"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dotyczy realizacji projektu nr FEKP.08.02-IP.01-0001/23 „Młodzi przyszłością regionu!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPWK.ADM.2710.29.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznegoi wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla max 10 osób w wieku powyżej 15 lat – młodzieży zrekrutowanej do udziału w projekcie „Młodzi przyszłością regionu!” przez Hufiec Pracy w Brodnicy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2727,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla max 10 osób w wieku powyżej 15 lat – młodzieży zrekrutowanej do udziałuw projekcie „Młodzi przyszłością regionu!” przez Hufiec Pracy w Bydgoszczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4330 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznegoi wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla max 10 osób w wieku powyżej 15 lat – młodzieży zrekrutowanej do udziału w projekcie „Młodzi przyszłością regionu!” przez Hufiec Pracy w Inowrocławiu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4330 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla max 10 osób w wieku powyżej 15 lat – młodzieży zrekrutowanej do udziału w projekcie „Młodzi przyszłością regionu!” przez Hufiec Pracy we Włocławku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4330 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznegoi wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla max 10 osób w wieku powyżej 15 lat – młodzieży zrekrutowanej do udziału w projekcie „Młodzi przyszłością regionu!” przez Ośrodek Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4330 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla max 10 osób w wieku powyżej 15 lat młodzieży zrekrutowanej do udziałuw projekcie „Młodzi przyszłością regionu!” przez Ośrodek Szkolenia i Wychowania w Toruniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4330 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4330 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4330 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4330 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting PAULINA RYDZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-23 do 2025-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4330 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4330 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4330 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting PAULINA RYDZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-23 do 2025-12-10Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4330 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4330 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4330 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting PAULINA RYDZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-23 do 2025-12-10Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4330 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4330 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4330 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting PAULINA RYDZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-23 do 2025-12-10Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4330 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4330 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4330 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting PAULINA RYDZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-23 do 2025-12-10Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4330 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4330 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4330 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting PAULINA RYDZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-23 do 2025-12-10SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa kryształów konwertera zintegrowanego w światłowodzie.
- Dostawa: Część 1 - diod laserowych DBR ze zintegrowanym światłowodem izolatorem optycznym. Część 2 - koncentrycznej diody laserowej z pigtailem i zintegrowanym światłowodem.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie realizacji wsparcia psychologicznego w projekcie "Sieć wsparcia migrantów w powiecie malborskim"
- PSYCHOTERAPIA INDYWIDUALNA
- Przeprowadzenie mobilnego indywidualnego coachingu dla młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych i usamodzielnianych pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej...
- Psychoterapia rodzinna
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
- Świadczenie usług indywidualnego wsparcia psychologicznego dla osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów nieformalnych w ramach projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





