Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00413771/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych drewnianych do Nadleśnictwa Nowe Ramuki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Nowe Ramuki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Ramuk
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-687
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: noweramuki@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowe-ramuki.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_noweramuki/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych drewnianych do Nadleśnictwa Nowe Ramuki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93f68953-5c2f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00408396/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mebli biurowych drewnianych do Nadleśnictwa Nowe Ramuki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413771
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KF.270.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 89550 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie mebli oraz ich ustawienie w budynku biurowym Nadleśnictwa Nowe Ramuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie wpłynęły ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa analizatora a1c + 20 testów do hemoglobiny glikowanej HbA1c (2 zestawy) oraz pomocy dydaktycznych (fantomy) na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w mieście Olsztyn, w rejonie drogi krajowej nr 46 oraz ulic Storczykowej i Narcyzowej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitoringu elektronicznego oraz konserwacji systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Dostawa szaf telekomunikacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wyposażeniem, przeznaczonych do instalacji stacji bazowych systemu TETRA (dwa oddzielne zadania częściowe).
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2025"
- Dostawa odczynników do immunohistochemii
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Przedszkola w Krynicznie gm. Wisznia mała - Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych z podziałem na 2 części
- Dostawa wyposażenia dla zadania "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie"
- Zakup i dostawa mebli do Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej oraz Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Białej Podlaskiej
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.