eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łosice › Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów - mammograf cyfrowy do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach



Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów - mammograf cyfrowy do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łosicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Łosice

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozlosice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlosice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22e4f760-4823-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów - mammograf cyfrowy do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22e4f760-4823-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056781/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 Zakup aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów - mammograf cyfrowy do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.ZP.242.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 602791,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury diagnostycznej dla wczesnego wykrywania nowotworów - mammograf cyfrowy do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach w ramach programu Narodowej Strategii Onkologicznej. 2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i liczbę elementów wyposażenia, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia, warunki realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ.
5) Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu, przeznaczony do stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 o wyrobach medycznych (Dz. U z 2022 r., poz. 974), oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami, posiadać wymagane świadectwa rejestracji oraz być oznaczone znakiem CE.
6) Przedmiot zamówienia zostanie objęty gwarancją liczoną od daty protokolarnego odbioru.
Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. Gwarancja będzie bezwarunkowa, bez wyłączeń, limitu skanów i innych ograniczeń.
W okresie gwarancji Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych dostawą, naprawą, wymianą, instalacją, konfiguracją, czy uruchomieniem przedmiotu zamówienia.
Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków z tytułu gwarancji Wykonawca dostarczył Zamawiającemu w zamian za przedmiot umowy wadliwy, przedmiot umowy wolny od wad albo dokonał istotnych napraw przedmiotu umowy, okres gwarancji ulega wydłużeniu zgodnie zasadą za każdy dzień przestoju dzień wydłużenia gwarancji.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad w dostarczonym przedmiocie umowy w okresie gwarancji, Zamawiający zobowiązuje się wysłać zawiadomienie wraz z protokołem stwierdzającym wady.
W przypadku braku możliwości usunięcia wady przedmiotu umowy lub trzykrotnej naprawy tego samego elementu/podzespołu w przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się do wymiany reklamowanego przedmiotu umowy lub tego elementu/podzespołu na wolny od wad w terminie zgodnym z terminami dostaw producentów oferowanych podzespołów.
7) Zamawiający informuje, że obecnie w szpitalu jest wdrożony szpitalny system informatyczny w części białej i w części szarej którego producentem jest Kamsoft S.A.
8) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania w języku polskim.
9) Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do przedmiotu zamówienia karty gwarancyjnej.
10) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z oferowana przez producenta, jednak nie krótszy niż okres wskazany z opisie przedmiotu zamówienia dla danej części, liczony od daty podpisania protokołu odbioru końcowego dla każdej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111650-2 - Urządzenia do mammografii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 592791,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostosowanie istniejącej infrastruktury do wymagań producenta mammografu, instalacja mammografu i wykonanie testów akceptacyjnych, szkolenie personelu.
2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i liczbę elementów wyposażenia, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia, warunki realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ.
3) W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona również demontażu starego aparatu LORAD AFFINITY mammograficznego znajdującego się w pracowni mammograficznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łosicach wraz z odkupieniem i utylizacją aparatu (rozliczenie barterowe).
4) Przedmiot zamówienia zostanie zainstalowany, skonfigurowany oraz uruchomiony przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51410000-9 - Usługi instalowania sprzętu medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79632000-3 - Szkolenie pracowników

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646886,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646886,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 646886,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUJIFILM Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388365169

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 178

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 646886,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22096,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22096,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22096,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUJIFILM Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388365169

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 178

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22096,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie:
dla Pakietu nr 1 - 30 dni od podpisania umowy,
dla Pakietu nr 2 – 7 dni od dnia uruchomienia mammografu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.