Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00356640/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku kancelarii leśnictwa Telatyn - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO MIRCZE W MIRCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950015003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hrubieszowska 55
1.5.2.) Miejscowość: Mircze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846519002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mircze@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mircze.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0cd859f-3cd7-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku kancelarii leśnictwa Telatyn - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0cd859f-3cd7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00236105/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa Kancelarii Leśnictwa Telatyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 466643,80
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku –pojedynczej kancelarii leśnictwa Telatyn wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. Obiekt zlokalizowany w miejscowości Radków, gmina Telatyn, obręb ewidencyjny Radków, działka nr. ewidencyjna 500/5 . Projektowany budynek o prostej konstrukcji w technologii tradycyjnej murowanej o zwartej bryle, parterowy, niepodpiwniczony z drewnianym dwuspadowym dachem, przykryty blachodachówką.
W zakres projektowanej inwestycji wchodzą takie obiekty jak:
budynek kancelarii
zbiornik na ścieki
panele fotowoltaiczne
przyłącze wodociągowe
przyłącze kanalizacyjne do zbiornika na ścieki
wewnętrzna linia zasilająca
droga dojazdowa i parking
ogrodzenie
Na funkcje budynku składa się komunikacja, poczekalnia, kuchnia, biuro, WC (niepełnosprawni) i pomieszczenie pomocnicze.
Charakterystyczne parametry obiektu:
Powierzchnia całkowita budynku 65,89 m²
Powierzchnia użytkowa 40,24 m²
Kubatura 329,00 m³
Wysokość budynku 6,00 m
Szerokość i długość budynku ( bez słupów przed wejściem) 5,90x10,25m
Szerokość i długość budynku ( ze słupami przed wejściem) 5,90x10,25m
Kat pochylenia połaci dachu 40°
Liczba kondygnacji 1
W ramach realizacji zamówienia, do zakresu zamówienia ( po stronie Wykonawcy) należy również pełna obsługa geodezyjna w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu z przyłączami oraz potwierdzeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego prowadzonego przez właściwego Starostę. Zamawiający uzyskał Decyzję nr AB.6740.14.2023 z dnia 30.01.2023 zatwierdzającą Projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio: dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 1 do niniejszej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45321000-3 - Izolacja cieplna
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45442110-1 - Malowanie budynków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 255 pkt 3) Ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanieo udzielenie zamówienia z uwagi na fakt, że każda ze złożonych ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489080,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552845,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Rozbudowa węzła integracyjnego Pruszcz Gdański, poprzez budowę nowych miejsc postojowych dla samochodów i rowerów na parkingu Park&Ride przy dworcu PKP
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.