Og³oszenie z dnia 2024-07-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00476012/01 - Wynik z dnia 2024-08-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu 9 osobowego do przewozu m³odzie¿y szkolnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Radomski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spradom.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spradom.finn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu 9 osobowego do przewozu m³odzie¿y szkolnej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-056ed0fc-ff90-4399-a7cb-605b82905df4
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00433889
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048105/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu m³odzie¿y szkolnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunika cja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej znajduj±cej siê pod adresem:
https://powiat radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Instrukcji korzystania dla Wykonawców . Instrukcja jest udostêpniona na platformie Marketplanet OnePlace. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê Marketplanet OnePlace. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem platformy Marketplanet OnePlace w zak³adce Korespondencja z Wykonawcami. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporz±dzania oraz sposób przekazywania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020, poz. 2452).
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków nie mo¿na umie¶ciæ w og³oszeniu wszystkich informacji, które zawarte s± w Rozdziale XVI SWZ "Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej".
Wszelkie informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych zosta³y zamieszczone we wskazanym powy¿ej SWZ na stronie prowadzonego postêpowania: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet nr postêpowania: ON.272.111.2024
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Radomiu reprezentowane przez Starostê z siedzib± w Radomiu przy ul. T. Mazowieckiego 7, tel. (48) 36-55-801, adres e-mail: powiat@radompowiat.pl
b) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Beata Kie³bania-Kubik - Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. T. Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, pok. 124, tel. (48) 36-55-801 wew. 181; (48) 340-40-64 wew. 181, e-mail: bkubik@spradom.eu;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji ustawowych zadañ urzêdu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m.in. osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcj± kancelaryjn±;
f) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych
- na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania*
- na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ( tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych);
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Zamawiaj±cy dodatkowo informuje, ¿e: Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publ. lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. - wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publ. lub konkursu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ON.272.111.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego typu „mikrobus” do przewozu m³odzie¿y szkolnej.
Pojazd musi byæ fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materia³owych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w 2023 roku.
Opis zamówienia zawiera za³±cznik Nr 1 do SWZ.
Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci poniewa¿ asortyment i specyfika przedmiotu zamówienia stanowi jedno zadanie-dostawê samochodu.
Zamówienie nie jest finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ nieodebrania pojazdu w przypadku stwierdzenia, ¿e dostarczony samochód:
a. jest uszkodzony, posiada wady uniemo¿liwiaj±ce u¿ywanie, a wady i uszkodzenia te nie powsta³y z winy Zamawiaj±cego lub
b. nie spe³nia wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w SWZ i Opisie przedmiotu zamówienia, lub
c. dostarczony samochód nie odpowiada przedmiotowi zamówienia pod wzglêdem jako¶ci, trwa³o¶ci, funkcjonalno¶ci oraz parametrów technicznych
Wykonawca jest odpowiedzialny za ca³okszta³t zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie umowy.
Na dostarczony samochód Wykonawca w dniu dostawy/odbioru przed³o¿y Zamawiaj±cemu instrukcjê producenta, dokument gwarancji, certyfikaty, ¶wiadectwa jako¶ci oraz inne dokumenty je¶li s± wymagane, w jêzyku polskim.
Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Radomiu ul. T. Mazowieckiego 7, 26-600 Radom
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34115000-6 - Inne samochody pasa¿erskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej ni¿ 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
Za najkorzystniejsz± uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwy¿sz± ocenê punktow±.
Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie oblicza³ warto¶æ punktow± oferty (zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o wzory wskazane w SWZ w Rozdziale XXIII
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy , którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1 Posiadaæ uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania.
1.2 Dysponowaæ przynajmniej jednym serwisem , znajduj± cym siê w odleg³o¶ci do 100 km od Zamawiaj±cego, w którym mo¿liwe jest dokonanie wszystkich czynno¶ci wymaganych do zachowania udzielonej gwarancji, w szczególno¶ci konserwacji, przegl±dów technicznych, serwisu i naprawy.
1.3 Wykonawca niespe³niaj±cy warunków zostanie z postêpowania wykluczony. Spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie ocenianie na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
1.4 Ocena spe³nienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu oferty
1.5 Z dolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej umo¿liwiaj±cej wykonanie ca³o¶ci
zamówienia
1.6 Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
2. Z dolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonuje)- w tym okresie, co najmniej: sprzeda¿ 3 busów/mikrobusów do przewozu osób (powy¿ej 8 osób), o warto¶ci ka¿dej z dostaw nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100) wraz z podaniem daty, miejsca wykonania, warto¶ci umowy i podmiotów, na rzecz, których dostawa zosta³a wykonana z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy dostawa zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy zosta³a wykonana i prawid³owo ukoñczona, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa by³a wykonana.
Uwaga:
a) przez warto¶æ 1 dostawy Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonywanych dostaw w ramach 1 umowy;
b) Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo dostawy , stanowi±ce podstawê wykazania do¶wiadczenia;
c) dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, je¶li warto¶æ lub warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Sk³adane wraz z ofert±:
1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie (o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie podlega wykluczeniu z postêpowania Za³±cznik nr 4 do SWZ
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. W przypadku, wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
Sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego
1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê , którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona , do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania nastêpuj±cego podmiotowego ¶rodka dowodowego (aktualnego na dzieñ z³o¿enia)
a. O ¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VIII SWZ o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Za³±cznik nr 5 do SWZ .
b. Wykaz dostaw zgodnie z zapisami Rozdzia³u VII pkt 2 stanowi±cy Za³±cznik nr 6 do SWZ
c. kartê katalogow± lub opis techniczny zaoferowanego pojazdu w jêzyku polskim potwierdzaj±ce wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe okre¶lone w pkt 1 na wezwanie Zamawiaj±cego . Dokumenty te powinny byæ aktualne na dzieñ ich
3. Wykonawca nie jest z obowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
4. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wykonawcy
podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1, lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu.
6. Je¿eli z³o¿one przez Wykonawcê o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 lub podmiotowe ¶rodki dowodowe budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego , mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez Wykonawcê braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
7. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
8. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznani a, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
9. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych,
10. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.1. W celu potwierdzenia przez wykonawcê, ¿e oferowana dostawa odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ nastêpuj±ce przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
➢ kartê katalogow± lub opis techniczny zaoferowanego pojazdu w jêzyku polskim potwierdzaj±ce wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia.
Forma przekazywania przedmiotowych ¶rodków dowodowych jest analogiczna jak w przypadku podmiotowych ¶rodków dowodowych, (tj. orygina³ przekazuje siê w formie elektronicznej za¶ w przypadku gdy zosta³y sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej, tj. kopiê przekazuje siê w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu papierowego, której zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadcza Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
3. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e pomimo przewidzianego wezwania okre¶lonego w pkt 4 niniejszego Rozdzia³u, nie wezwie do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy:a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy .
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
Wykonawca w ofercie mo¿e zastrzec informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietni a 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zamawiaj±cy nie ujawni informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzeg³, i¿ nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa.
Wykonawca w szczególno¶ci nie mo¿e zastrzec w ofercie informacji, o których mowa w art . 222 ust. 5 ustawy Pzp. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w odpowiednio wydzielonym i oznaczonym pliku. Na platformie w formularzu sk³adania oferty znajduje siê miejsce wyznaczone do do³±czenia czê¶ci oferty stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5.500,00 PLN(s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy piêæset z³oty 00/100),
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 u stawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: BANK MILLENNIUM S.A.
Nr 68 1160 2202 0000 0005 7045 5804 z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy: ON.272.111.2024; Zakup samochodu 9-osob. do przewozu m³odzie¿y szkolnej”
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie ( beneficjenta gwarancji/ porêczenia
( gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie o których mowa w pkt. 1 Rozdzia³ IX SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 4 Rozdzia³ IX SWZ. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 4 Rozdzia³ IX SWZ sk³ada osobno ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowanie postanowienia umowy stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez Wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy. Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy na podstawie art. 455 Ustawy Pzp.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-07 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-07 13:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-05
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- ¦wiadczenie us³ug medycznych dotycz±cych wykonywania badañ laboratoryjnych
- Dostawa wyposa¿enia laboratorium druku przyrostowego oraz pozosta³ego wyposa¿enia laboratorium
- Zakup i dostawa aktualizacji licencji oprogramowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - dla zadania nr 1, 2 i 3
- Sukcesywne przygotowywanie i wydawanie gor±cych posi³ków osobom uprawnionym na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Radomia.
- zakup i dostawê sprzêtu i wyposa¿enia w zakresie OLiOC w powiecie radomskim - ETAP I -2025"
- Us³uga prania i czyszczenia chemicznego oraz us³ugê dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek bêd±cych na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
wiêcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP 9-CIO MIEJSCOWEGO SAMOCHODU TYPU MIKROBUS, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPE£NOSPRAWNYCH, W TYM JEDNEJ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- "Bus dla Warsztatu" - zakup fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim dla Fundacji Szczê¶liwa Rodzina im. ¶w. Faustyny Kowalskiej
- dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych z mo¿liwo¶ci± przewo¿enia 1 osoby na wózku inwalidzkim
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepe³nosprawnych dla Powiatowego ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Miñsku Mazowieckim.
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostêpny samorz±d 2.0"
- Dostawa samochodu 9 osobowego (8+1) dostosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy G³ówczyce do Specjalnego O¶rodka Szkolno Wychowawczego w Damnicy
wiêcej: Inne samochody pasa¿erskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





