Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00391625/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie Klubu Seniora w Resku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RESKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320372231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Monte Cassino 10
1.5.2.) Miejscowość: Resko
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-315
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@resko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.resko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6755461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie Klubu Seniora w Resku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9af63183-4ae7-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391625/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.271.3.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje finasowanie usługi prowadzenia Klubu Seniora w Resku, dla osób w wieku od 60 lat, zwanymi dalej uczestnikami, poprzez zagospodarowanie czasu wolnego, który będzie działał 5 dni w tygodniu, co najmniej 4 godziny dziennie.
2. Działania podejmowane w Klubie mają na celu: integrację społeczną seniorów, działalność prozdrowotną, kulturalną i edukacyjną. Działania mają ułatwiać seniorom realizacje pasji i zainteresowań. Realizacja zadania musi zapewniać działania mające na celu poprawę sprawności intelektualnej i fizycznej oraz aktywności życiowej osób starszych.
3. Działania mogą przybierać formę: spotkań, warsztatów, pogadanek, wspólnych wyjazdów, ćwiczeń rehabilitacyjnych i zajęć budujących sprawność seniorów oraz innych form realizujących cele określone w warunkach zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację potwierdzającą prowadzenie zajęć, a także, deklaracje uczestników, listy obecności i inne dokumenty pozyskane od uczestników Klubu.
5. Wykonawca po podpisaniu umowy na realizację zadania otrzyma dostęp do pomieszczenia przeznaczonego na użytek Klubu Seniora w Resku znajdującego się w budynku Centrum Kultury.
6. Zadanie powinno być realizowane na rzecz mieszkańców gminy Resko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lokalna Organizacja Turystyczna Powiatu Łobeskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530332923
7.3.3) Ulica: Kościuszki 3
7.3.4) Miejscowość: Łobez
7.3.5) Kod pocztowy: 73-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA POWIATU ŁOBESKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA POWIATU ŁOBESKIEGO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI RESKO
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji systemu przyzywowo - alaramowego w Domu Pomocy Społecznej w Resku
- Zakup wraz z montażem lodowiska sezonowego przy Szkole Podstawowej w Resku
więcej: przetargi RESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa, wdrożenie i konfiguracja sprzętu informatycznego, urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Cyberbezpieczna Gmina Kostomłoty.
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO II MIĘDZYNARODOWEGO KONGRESU UZBROJENIOWEGO W 2026 ROKU
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców!"
- Przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych
- "Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego" SUPERWIZJA GRUPOWA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.