eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Poprawa efektywności energetycznej na terenie miasta i gminy Serock - wymiana oświetlenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa efektywności energetycznej na terenie miasta i gminy Serock - wymiana oświetlenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://serock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej na terenie miasta i gminy Serock - wymiana oświetlenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ba16c16-3db7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025858/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Poprawa efektywności energetycznej na terenie miasta i gminy Serock - wymiana oświetlenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358733

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 372213,82 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73170,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego polegająca na wymianie opraw sodowych na nowe oprawy w technologii LED zlokalizowanych w ciągu drogi gminnej nr 180702W ul. Wyzwolenia w Serocku wg lokalizacji przedstawionej na planie sytuacyjnym stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie pomiarów i obliczeń fotometrycznych w celu dobrania odpowiednich parametrów opraw dla poszczególnych odcinków ul. Wyzwolenia - dobór mocy opraw oraz rodzaju układu optycznego dla zapewnienia klasy oświetleniowej minimum M5 a przy redukcji mocy oprawy do 50% – M6 (dla jezdni), dla chodnika i ścieżki klasa P4 gdy lampy są po drugiej stronie jezdni i klasa P2 jeżeli oprawy są po stronie chodnika, przy zachowaniu istniejącej lokalizacji punktów świetlnych;
b) wykonanie analizy pod względem osiągnięcia efektu ekologicznego, uwzględniającej zużycie energii elektrycznej przed modernizacją (kWh/rok), planowaną oszczędność energii elektrycznej (kWh/rok), planowane zmniejszenie kosztów ponoszonych na energię elektryczną po wykonaniu modernizacji- remontu (zł/rok i %/rok);
c) demontaż starych opraw oświetleniowych wraz z niezbędnym osprzętem i ich utylizacją;
d) sterowanie oświetleniem bez zmian poprzez istniejące dwie szafy oświetleniowe:
- szafa SOK zasilana ze stacji transformatorowej nr 04-0744, zlokalizowana przy ul. Wyzwolenia róg ul. St. Witkiewicza w Serocku,
- szafa SOK zasilana ze stacji transformatorowej nr 04-1124, zlokalizowana przy ul. Sz. i H. Syrkusów róg ul. A. i A. Kędzierskich w Serocku,
e) dostawa wraz z montażem opraw oświetleniowych w technologii LED o następujących parametrach techniczno-użytkowych:
- brak emisji światła w górną półprzestrzeń, przy ustawieniu od 0 do 90 stopni.
- oprawa musi spełniać wymogi normy bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych IEC 62471,
- oprawa musi posiadać aktualną deklarację zgodności CE, aktualny certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzającego wykonanie oferowanej oprawy oświetleniowej zgodnie z normami zharmonizowanymi z Dyrektywą PVD (PN-EN 60598-1/PN-EN 60598-2-3) oraz zachowanie reżimów produkcji i jej powtarzalności, zgodnie z Typem 5 wg ISO/IEC 17067 np. certyfikat ENEC lub równoważny oraz aktualny certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający wiarygodność podawanych przez producenta parametrów funkcjonalnych deklarowanych w momencie wprowadzania wyroby do obrotu, takich jak: napięcie zasilania, klasa ochronności elektrycznej, pobierana moc, skuteczność świetlna, temperatura barwowa, strumień świetlny np. certyfikat ENEC+ lub równoważny;
- dane fotometryczne oprawy muszą być umieszczone na stronie internetowej producenta lub dystrybutora pozwalające wykonać sprawdzające obliczenia fotometryczne w ogólnodostępnych programach komputerowych (np. Dialux);
- trwałość diod LED i układu sterującego (bez względu na zastosowany prąd zasilający) nie mogą być niższe niż 100 000h,
- oprawa powinna być wyposażona w panel LED o następujących cechach: temperatura barwowa emitowanego światła 3000 - 4000k (+/-100k), współczynnik RA ≥ 70, panel LED wyposażony w grupę soczewek kształtujących rozsył światła o charakterze drogowym;
- stopień ochrony minimum IP66 i IK08;
- ochrona przed przepięciami –10kV;
- korpus oprawy wykonany z ciśnieniowego jednobryłowego odlewu aluminiowego o wysokiej odporności na korozję, malowany proszkowo na kolor wskazany przez zamawiającego;
- skuteczność świetlna oprawy minimum 130 lm/W;
- oprawy muszą posiadać możliwość redukcji mocy do 50 % zaprogramowaną zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
f) wykonanie pomiarów ochronnych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71355200-3 - Wykonywanie badań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60921,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77871,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60921,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-PERFEKT s.c. Robert Krassowski Wojciech Kulas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7571462648

7.3.3) Ulica: Łaś 45

7.3.4) Miejscowość: Rzewnie

7.3.5) Kod pocztowy: 06-225

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60921,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.