Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00339520/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 5P w Jankowie Dolnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNIEZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614245750
1.5.8.) Numer faksu: 614245751
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kazmierski@urzadgminy.gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadgminy.gniezno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11473431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 5P w Jankowie Dolnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd4c832d-d3be-424c-9906-fc31b9d38fb7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339520
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSOP.271.28.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej nr 5P w Jankowie Dolnym.
Zakres prac wskazany do realizacji obejmuje w szczególności
1) Roboty przygotowawcze (projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych prac);
2) Prace pomiarowe (weryfikacja rzędnych wysokościowych projektowanych do rzeczywistych);
3) Roboty rozbiórkowe (frezowanie nawierzchni);
4) Roboty ziemne (odtworzenie rowu);
5) Podbudowy (ława pod ściek);
6) Elementy ulic (ściek uliczny, regulacja wpustów);
7) Nawierzchnie (warstwa wyrównawcza, ścieralna);
8) Roboty wykończeniowe (formowanie poboczy, obsiew trawą).
9) Roboty elektryczne związane z doświetleniem dwóch przejść dla pieszych.
Zestawienie szacowanych ilości planowanych prac
1) 1 555,0 m2 - frezowanie nawierzchni asfaltowej, średnia gr. 4cm z odwiezieniem na odległość do 2 km;
2) 11 szt. – regulacja pionowa wpustów ulicznych;
3) 620,0 m - wykonanie ścieku 2 rzędowego z kostki betonowej, na ławie betonowej (profil podłużny ścieku dostosować do rzędnych wpustów ulicznych);
4) 25,0 m – odtworzenie rowu odparowującego;
5) 3,0 m - wykonanie ścieku betonowego na ławie betonowej;
6) 4 730,0 m2 – wykonanie warstwy wyrównawczej mieszanką asfaltową AC16W z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową, średnio 100 kg/m2;
7) 859,5 m2 – ułożenie siatki antyspękaniowej z włókna szklanego powlekanego bitumem o wytrzymałości na rozciąganie 100/200 kN/m;
8) 4 730,0 m2 – wykonanie warstwy ścieralnej mieszanką asfaltową AC11S z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową, gr. 4 cm;
9) 350,0 m – formowanie poboczy i obsianie trawą.
10) Roboty elektryczne związane z doświetleniem dwóch przejść dla pieszych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 624564,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 766212,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 624564,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowa "ANDAR" s.c. A.D. Białobrzyccy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842501605
7.3.3) Ulica: Wodna 18
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA DROGOWA"ANDAR" S.C. A.D.BIAŁOBRZYCCY
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA DROGOWA"ANDAR" S.C. A.D.BIAŁOBRZYCCY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 624564,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Obsługa portierni Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZ wraz z obsługą wewnętrznej centrali automatycznej sygnalizacji pożaru
- Obsługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zielonych miasta Gniezna oraz z siedziby Zakładu Zieleni Miejskiej w Gnieźnie
- "Usuwanie pojazdów z dróg, prowadzenie parkingu strzeżonego oraz demontaż pojazdów wycofanych z ruchu dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym"
- "Dostawa narzędzi wielorazowego i jednorazowego użytku oraz produktów do endoskopii"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Gniezno
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





