eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Przebudowa nawierzchni ul. Rayskiego w m. Łacha

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni ul. Rayskiego w m. Łacha

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://serock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa nawierzchni ul. Rayskiego w m. Łacha

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4b552b7-3cf0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025858/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa nawierzchni ul. Rayskiego w m. Łacha

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356605

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 683993,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Rayskiego w miejscowości Łacha, gmina Serock, powiat legionowski na odcinku o długości 734,56 metrów tj. od skrzyżowania z ul. Łąkową (km 1+334,56) do ul. Bugowej (km 0+600), zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy WojT Karol Tymiński, ul. Szkolna 52a, 05-110 Jabłonna. Wskazana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie jezdni szerokości zmiennej (od 3,05 m do 4,5 m) obejmującej wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie oraz nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm, wykonanie nawierzchni zjazdów i poboczy z kruszywa łamanego wg konstrukcji opisanej w projekcie, wykonanie progu zwalniającego oraz wdrożenie stałej organizacji ruchu. W zakresie zaplanowanego zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się:
- roboty przygotowawcze,
- przesunięcie 3 latarni,
- profilowanie i wyrównywanie istniejącej nawierzchni,
- prace ziemne (korytowanie pod konstrukcję),
- regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej do poziomu nawierzchni drogowych; prace związane z regulacją wysokościową urządzeń podziemnych należy prowadzić pod nadzorem gestorów sieci; obowiązek wystąpienia o pełnienie nadzoru przez gestorów sieci, i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
- wykonanie konstrukcji i nawierzchni jezdni, poboczy i zjazdów,
- roboty wykończeniowe,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu;
- uporządkowanie terenu.
3) Ilość robót do wykonania w ramach zadania należy ustalić na podstawie dokumentacji projektowej i ewentualnej wizji w terenie. Przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ pełni funkcję pomocniczą, mającą na celu ułatwienie identyfikacji zakresu prac. Ilości w nim wskazane mogą różnić się od ilości faktycznych wynikających z dokumentacji projektowej. W przypadku różnic pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, które wzajemnie się wykluczają, jako właściwy należy przyjąć zakres wskazany w dokumentacji. W przypadku występowania w przedmiarze robót zakresów niewynikających z dokumentacji, a niewykluczonych jej zapisami – należy je traktować jako uzupełnienie dokumentacji projektowej.
4) Stan istniejący. Ulica Rayskiego stanowi drogę gminną o nawierzchni gruntowej ulepszonej kruszywem łamanym. Droga będąca przedmiotem robót leży na terenie płaskim, pośród zabudowy jednorodzinnej. W pasie drogowym umieszczona jest następująca infrastruktura techniczna: sieć wodociągowa, napowietrzna i podziemna linia energetyczna oraz oświetlenie drogowe. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku o długości 734,56 metrów tj. od skrzyżowania z ul. Łąkową do ul. Bugowej. Dokumentacja projektowa dla tego odcinka oznaczona jako ETAP 2 – realizacja zadania podzielona na dwa etapy. Zadanie jest współfinansowane ze środków finansowych z budżetu Województwa Mazowieckiego w formie dotacji na zadania z zakresu budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1039350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1130370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1039350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALNIKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182038806

7.3.3) Ulica: Aleja Gen. Chruściela 106/4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-910

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1039350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.