Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00405632/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni drogi dla pieszych na ul. Bema w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Magdalena.Glasek@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni drogi dla pieszych na ul. Bema w Siedlcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-747418f4-6cf2-42ad-b846-08b343d5dda7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029699/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 "Nowe Siedlce na nowo": remont nawierzchni chodnika prawej strony ciągu pieszego ul. Bema
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.50.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201724,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektuje się remont nawierzchni drogi dla pieszych na ul. Bema w Siedlcach.
Istniejąca droga kwalifikuje się do klasy technicznej L o kategorii ruchu KR 1-2, o przekroju ulicznym. Początek projektowanego odcinka drogi dla pieszych do remontu przyjęto przy działce nr 24-82 a koniec odcinka do remontu zlokalizowany na końcu działki 34-135. Remont w/w drogi dla pieszych obejmuje także wymianę krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100, 15x22-30x100cm, 15x22x100cm na nowe, oraz wymianę obrzeży betonowych na nowe.
Dla zachowania bezpieczeństwa ruchu na przedmiotowej ulicy projektuje się odtworzenie drogi dla pieszych o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm o szerokości około 2m. Przed wykonaniem projektowanej nawierzchni należy ustawić Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30x100cm, 15x22-30x100cm, 15x22x100cm. Krawężniki należy posadowić na podsypce cem.-piask. 1:4 gr. 10 cm i ławie betonowej z oporem z betonu C 8/10 o przekroju poprzecznym F=0.075.
W zakres prac projektowych (do wykonania) wchodzi:
• wygrodzenie części pasa drogowego i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
• przeprowadzenie rozbiórki nawierzchni drogi dla pieszych i krawężników
• wykonanie napraw brukarskich zdeformowanych i zniszczonych krawężników,
• wykonanie nawierzchni drogi dla pieszych z kostki brukowej betonowej,
• regulacja wysokościowa włazów studni w obrębie nawierzchni drogi dla pieszych,
• odtworzenie oznakowania pionowego,
• doprowadzenie pasa drogowego do stanu pierwotnego i odbiór przez zarządcę drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym do składania ofert do Zamawiającego wpłynęło 8 ofert. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.Mając powyższe na uwadze należy uznać, że wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748199,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1305605,64
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Remont lokalu usługowego przy ul. Starowiejskiej 14/16 w Siedlcach oraz remont Stacji Ratownictwa Medycznego w Sokołowie Podlaskim przy ul. Bartoszowej 5.
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Siedlce
- Wynajem kontenera do mycia kotłów w miejscowości Kopytów na 2026 rok
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego w jednostkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Siedlcach
- Dostawa routerów i switchów w ramach projektu "Dostępność plus...coś więcej" Dostawa 4 szt. routerów.
- Zakup namiotu wystawienniczego.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





