Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432252/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00476251/01 - Wynik z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup i dostawa piasku do zwalczania śliskości przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2024/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405866
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Myszkowska, 59
1.4.2.) Miejscowość: Żarki
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-310
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.4.7.) Numer telefonu: 343148304
1.4.8.) Numer faksu: 343148304
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433458
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00432252
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
„Zakup i dostawa piasku do zwalczania śliskości przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie sezonie zimowy 2024/2025 w całkowitej ilości 4000 Mg”
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: Sprzedaż, dostawę i rozładunek na bazę Zamawiającego tj. Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki piasku z przeznaczeniem do zwalczania śliskości na drogach objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2024/2025 w całkowitej ilości 4000 Mg. Ponadto przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące parametry:
a) Piasek płukany powinien być dobrej jakości tj. posiadać aktualny certyfikat oceny zgodności (Certyfikat Jakości) wystawiony przez wytwórcę piasku nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy. Posiadać parametry zgodne z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. z 2005 r., Nr 230 poz.1960) z późniejszymi zmianami i posiadać uziarnienie do 2 mm, nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni, konarów, ziemia, ił, glina, torf, itp.
b) Zakwestionowane przez Zamawiającego partie piasku, jako nie spełniające wymogów ze względu na zanieczyszczenia organiczne i złą granulację, zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia piasku wolnego od wad w terminie 5 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
c) Wykonawca zapewnia wszystkie środki transportowe oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. Koszt załadunku, transportu, ważenia, rozładunku wliczony jest w wartość wynagrodzenia za wykonanie dostawy.
d) Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy aktualny certyfikat oceny zgodności (Certyfikat Jakości) wystawiony przez wytwórcę piasku potwierdzający jakość zgodnie z wymaganiami Zamawiajacego.
e) Wykonawca na co najmniej 2 dni przed dostawą pierwszej partii piasku uzgodni telefonicznie z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego harmonogram dostaw poszczególnych partii piasku, celem zabezpieczenia możliwości odbioru dostarczonego piasku przez pracownika Obwodu Drogowego.
f) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
Po zmianie:
„Zakup i dostawa piasku do zwalczania śliskości przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie sezonie zimowy 2024/2025 w całkowitej ilości 4000 Mg”
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: Sprzedaż, dostawę i rozładunek na bazę Zamawiającego tj. Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki piasku z przeznaczeniem do zwalczania śliskości na drogach objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2024/2025 w całkowitej ilości 4000 Mg. Ponadto przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące parametry:
a) Piasek powinien być dobrej jakości tj. posiadać aktualny certyfikat oceny zgodności (Certyfikat Jakości) wystawiony przez wytwórcę piasku nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy. Posiadać parametry zgodne z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz placach i ulicach (Dz. U. z 2005 r., Nr 230 poz.1960) z późniejszymi zmianami i posiadać uziarnienie do 2 mm, nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni, konarów, ziemia, ił, glina, torf, itp.
b) Zakwestionowane przez Zamawiającego partie piasku, jako nie spełniające wymogów ze względu na zanieczyszczenia organiczne i złą granulację, zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia piasku wolnego od wad w terminie 5 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
c) Wykonawca zapewnia wszystkie środki transportowe oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. Koszt załadunku, transportu, ważenia, rozładunku wliczony jest w wartość wynagrodzenia za wykonanie dostawy.
d) Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy aktualny certyfikat oceny zgodności (Certyfikat Jakości) wystawiony przez wytwórcę piasku potwierdzający jakość zgodnie z wymaganiami Zamawiajacego.
e) Wykonawca na co najmniej 2 dni przed dostawą pierwszej partii piasku uzgodni telefonicznie z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego harmonogram dostaw poszczególnych partii piasku, celem zabezpieczenia możliwości odbioru dostarczonego piasku przez pracownika Obwodu Drogowego.
f) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
INNE PRZETARGI ŻARKI
więcej: przetargi ŻARKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





