Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00391113/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw, ziemniaków, owoców cytrusowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO RABKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491971074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orkana 49
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rabka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ccba8ee2-464b-46ba-9df5-d272a569b4e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy warzyw, ziemniaków, owoców cytrusowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccba8ee2-464b-46ba-9df5-d272a569b4e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104276/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawy warzyw, ziemniaków, owoców cytrusowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.15.TP.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr1Botwinka 50 kg, Brokuły 730 kg ,Cebula zielona 2000 szt, Czosnek 53 kg, Fasola Jaś karłowy170 kg, Groch łuskany 160 kg... Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 169747,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2Ziemniaki 26000 kg, Marchewka 5000 kg , Pietruszka korzeń 700 kg, Cebula 950 kg ,Cebula czerwona 190 kg...
Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
4.5.5.) Wartość części: 78303,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3Banany 1300 kg, Clementynka/mandarynka 580 kg , Cytryny 500 kg , Grapefruit 560 kg , Kiwi 3400 szt, Pomarańcze 650 kg...
Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222200-5 - Owoce cytrusowe
4.5.5.) Wartość części: 46423,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217100,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221251,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217100,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ZZ Czoch Zbigniew, Bałuszyński Zdzisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 58
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217100,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53529,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68208,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53529,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ZZ Czoch Zbigniew, Bałuszyński Zdzisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085
7.3.3) Ulica: kilińskiego 58
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53529,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45435,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52400,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45435,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ZZ Czoch Zbigniew, Bałuszyński Zdzisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 58
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45435,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-01-31INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawy jabłek
- Dostawy leków, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych, produktów nieleczniczych, rękawic jednorazowych
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanej belownicy- prasy do przygotowania surowców wtórnych do sprzedaży
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 Przasnysz w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i mrożonek na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji w podziale na 5 części
- Dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola w Tworogu w terminie do 31.12. 2026 roku.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 7 miesięcy od dnia podpisania umowy
- DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW DLA SPZOZ W HRUBIESZOWIE
- Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców i jaj świeżych do Zakładu Karnego w Brzegu
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.