eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujso³yOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Ujso³y



Og³oszenie z dnia 2022-11-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Ujso³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ujso³y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000552099

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gminna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ujso³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-371

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (33) 8647-350

1.5.8.) Numer faksu: +48 (33) 8647-354

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugujsoly@ujsoly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ujsoly.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Ujso³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5ff4cbcd-604d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00433015

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00018029/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Ujso³y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://www.bip.ujsoly.com.pl/index.php?modul=aktualnosci&kat_id=23

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal – skrytka ePUAP: Urz±d Gminy Ujso³y /8yln956btq/skrytka oraz poczty elektronicznej ugujsoly@ujsoly.com.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Przystêpuj±c do postêpowania Wykonawca o¶wiadcza, ¿e zapozna³ siê z instrukcj± u¿ytkownika systemu miniPortal i ePUAP oraz z regulaminem korzystania z systemu miniPortal. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e obowi±zuj± u niego nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wskazanej w pkt 3.5) og³oszenia: a) za³±cznik nie mo¿e byæ zaszyfrowany, b) suma za³±czników w wiadomo¶ci email nie mo¿e przekraczaæ 30MB, c) wiadomo¶æ nie mo¿e zawieraæ „hiperlinków” (odno¶ników do innych stron).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych, jest Wójt Gminy Ujso³y, ul. Gminna 1, 34-371 Ujso³y, tel. +48 (033) 8647-350;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ujso³y jest Pani Julia Grygny, tel. (033) 8647-350 wew. 31, email: j.grygny@ujsoly.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Pozosta³e informacje w dokumentach zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN/18/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie odbierania odpadów komunalnych od nieruchomo¶ci zamieszka³ych po³o¿onych na terenie gminy Ujso³y i zagospodarowania tych odpadów.
2. Us³ugi obejmuj± odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) ca³ego strumienia odpadów komunalnych przekazanych od nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych po³o¿onych na terenie gminy Ujso³y, w sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami, oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania, a tak¿e ich transport do instalacji regionalnej lub instalacji zastêpczej do obs³ugi regionu, zgodnie z zapisami:
a) ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z pó¼n. zm.),
b) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973 z pó¼n. zm.),
c) rozporz±dzenia Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 3 sierpnia 2021 r. w sprawie sposobu obliczania poziomów przygotowania do ponownego u¿ycia i recyklingu odpadów komunalnych (Dz. U. z 2021r., poz. 1530),
d) ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z pó¼n. zm.),
e) rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013r. poz. 122).
f) rozporz±dzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. poz. 10),
g) Planu Gospodarki Odpadami – Uchwa³a Nr V/37/7/2017 z dnia 24 kwietnia 2017 r. Sejmiku Województwa ¦l±skiego w sprawie „Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa ¦l±skiego na lata 2016-2022”,
h) Uchwa³y Nr XX/155/2020 Rady Gminy Ujso³y z dnia 10 wrze¶nia 2020 r. w sprawie regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy,
i) Uchwa³y Nr XIII/106/2019 Rady Gminy w Ujso³ach z dnia 29 listopada 2019 r. w sprawie szczegó³owego sposobu i zakresu ¶wiadczenia us³ug w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczon± przez w³a¶ciciela nieruchomo¶ci op³atê za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Ujso³y.
3. Szczegó³y zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje za³±cznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy, za³±cznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz za³cznik nr 6 do SWZ – Terminarze.
4. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê, na podstawie stosunku pracy, osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia podstawowe czynno¶ci techniczne, takie jak: wywóz odpadów, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60%,
2) Termin zap³aty faktury (T): waga kryterium – 40%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zap³aty faktury

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.

b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:

Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
- wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (BDO) prowadzonego przez Marsza³ka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z pó¼n. zm.) w zakresie transportu odpadów objêtych przedmiotem zamówienia;
- wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z pó¼n. zm.).

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.

d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, wykona³ lub nadal wykonuje us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu odbioru odpadów komunalnych w ³±cznej ilo¶ci od co najmniej 800 nieruchomo¶ci.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
1) zawiadomienie (zanonimizowane w zakresie loginu i has³a) o dokonaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (BDO) prowadzonym przez Marsza³ka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z pó¼n. zm.) zawieraj±ce indywidualny numer rejestrowy lub inny dokument potwierdzaj±cy wpis do tego rejestru w zakresie transportu odpadów objêtych przedmiotem zamówienia;
2) aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonego przez w³a¶ciwy organ w zakresie odbierania odpadów komunalnych, o których mowa w art. 9b-9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach, w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z pó¼n. zm.);
3) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane – za³±cznik nr 7 do SWZ, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ dotycz±cych sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia poza wynikaj±cymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê.
3. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcê nie ma charakteru roszczeniowego.
4. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, o których mowa w 454 ust. 2 ustawy pzp, chyba ¿e zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych postanowieñ umowy w zakresie:
a) zmiany sposobu lub zakresu wykonywania umowy, w tym tak¿e rezygnacja z czê¶ci zamówienia, przy czym minimalny zakres ¶wiadczenie Wykonawcy nie mo¿e byæ ni¿szy od 50% ca³o¶ci umowy,
b) rozszerzenia lub ograniczenia obowi±zków Wykonawcy, wchodz±cych w zakres przedmiotowy umowy, w tym w szczególno¶ci zwiêkszenia zakresu odbioru i utylizacji poszczególnych frakcji odpadów, co w konsekwencji bêdzie skutkowaæ zimn± wynagrodzenia przys³uguj±cego Wykonawcy,
c) zmiany terminów wykonywania us³ug lub ich czê¶ci, a tak¿e zmiany terminu wykonania umowy,
d) zast±pienie zakresu planowanych do wykonania us³ug innym zakresem us³ug przy zachowaniu wymogów jako¶ciowych oraz wymogu zgodno¶ci z celem i zasadami realizacji umowy,
e) zmiany zasad finansowania zadania, w szczególno¶ci odno¶nie terminów p³atno¶ci i mo¿liwo¶ci wystawiania faktur czê¶ciowych, a tak¿e zmiany innych warunków p³atno¶ci,
f) zmiany wynagrodzenia.
Pozosta³e informacje w dokumentach zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-18 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki e mail oraz skrzynki ePUAP, na których prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.