Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00381524/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
- 2023/BZP 00113477/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wronki w latach 2022-2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wronki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wronki w latach 2022-20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c68edebc-4577-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030210/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wronki w latach 2022-2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381524/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIiPP.271.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 466872,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów i zatok na terenie miasta Wronki w latach 2022 – 2023.Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Zimowe utrzymanie ulic, chodników, placów, parkingów, zatok polegać będzie na odśnieżaniu oraz usuwaniu śliskości i gołoledzi, w tym:
1) Odśnieżanie ulic na terenie miasta Wronki na dł. 34,30 km;
2) Likwidacja śliskości na ulicach na terenie miasta Wronki na dł. 18,25 km;
3) Odśnieżanie nawierzchni chodników, parkingów, placów i zatok na terenie miasta Wronki o powierzchni 40.594 m2;
4) Likwidacja śliskości na nawierzchniach chodników, parkingów, placów
i zatok na terenie miasta Wronki o powierzchni 40.594 m2;
5) Załadunek oraz transport śniegu lub błota pośniegowego z powierzchni pasa drogowego, parkingów, placów i zatok we wskazane miejsce na odległość
do 5 km.
2. Prace związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości prowadzone będą
w godzinach wczesnorannych, tak aby przejezdność wszystkich ciągów komunikacyjnych była zapewniona dla danego okręgu każdego dnia:
1) do godziny min. 5.00 max. 6:00 – Okręg I
2) do godziny min. 5.30 max. 6:30 – Okręg II
3) do godziny min. 6.30 max. 7:30 – Okręg III
4) chodniki, parkingi, place, zatoki i kładka dla pieszych do godziny min. 5.30 max. 7:00
W przypadku, gdy wystąpi taka konieczność, Wykonawca wykona prace
w pozostałych godzinach, zgodnie z obowiązującym standardem i na wyraźnie polecenie pracownika Urzędu Miasta i Gminy Wronki.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zimowego utrzymania dróg (ZUD) dla Gminy Wronki oraz zakres (ilościowo-rzeczowy) został zawarty w załączniku nr 12a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 280218,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia - Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wronkiw latach 2022 – 2023.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wronki, w tym:
1) Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Wronki (poza miastem)
na dł. 171,800 km;
2) Likwidacja śliskości na drogach gminnych na terenie gminy Wronki (poza miastem) na dł. 86,00 km;
3) Załadunek oraz transport śniegu lub błota pośniegowego z powierzchni pasa drogowego, parkingów, placów i zatok we wskazane miejsce na odległość
do 5 km.
2. Prace związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości prowadzone będą
w godzinach wczesnorannych, tak aby przejezdność wszystkich ciągów komunikacyjnych była zapewniona dla danego okręgu każdego dnia:
1) do godziny min. 5.00 max. 6:00 – Okręg I
2) do godziny min. 5.30 max. 6:30 – Okręg II
3) do godziny min. 6.30 max. 7:30 – Okręg III
W przypadku, gdy wystąpi taka konieczność, Wykonawca wykona prace
w pozostałych godzinach, zgodnie z obowiązującym standardem i na wyraźnie polecenie pracownika Urzędu Miasta i Gminy Wronki.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zimowego utrzymania dróg (ZUD) dla Gminy Wronki oraz zakres (ilościowo-rzeczowy) został zawarty w załączniku nr 12b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 186653,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144772,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144772,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144772,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Rolniczych we Wronkach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7630004575
7.3.3) Ulica: Ćmachowo 10
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA USŁUG ROLNICZYCH WE WRONKACH
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA USŁUG ROLNICZYCH WE WRONKACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144772,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166826 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166826 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166826 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betoniarnia Nowak Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872109094
7.3.3) Ulica: Pierwoszewo 10
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BETONIARNIA NOWAK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BETONIARNIA NOWAK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166826 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Remont nawierzchni hali sportowej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach wraz z doposażeniem
- Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach"
- dowozy i odwozy szkolne wraz z zapewnieniem opieki w dni nauki szkolnej dzieci zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Wronki od 02 września 2024r. do 20 grudnia 2024r.
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.