Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00369947/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1148B w msc. Płociczno Tartak
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875659300
1.5.8.) Numer faksu: 875659300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25a88a41-98a9-49b6-9a55-b7008058e13d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1148B w msc. Płociczno Tartak2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25a88a41-98a9-49b6-9a55-b7008058e13d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041031/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1148B w msc. Płociczno - Tartak
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369947
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 92102,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1148B msc. Płociczno – Tartak”.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
3.2.1. budowę linii kablowej nN-0,4kV wraz ze słupami oświetlającymi drogę w ilości 6 szt.,
3.2.2. wykonanie instalacji przeciwporażeniowej, odgromowej oraz przeciwprzepięciowej,
3.2.3. rozebranie i odtworzenie nawierzchni chodników z kostki brukowej,
3.2.4. wykonanie wykopów i ułożenie rur ochronnych – zgodnie z dokumentacją projektową,
3.2.5. dokonanie prób i pomiarów: m.in. pomiaru rezystancji izolacji oraz sprawdzenie ciągłości żył kabli, pomiar natężenia oświetlenia,
3.2.6. trwałe oznakowanie słupów – numeracja zgodnie z projektem,
3.2.7. sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji powykonawczej, atesty i certyfikaty zainstalowanych urządzeń oraz protokoły badań i pomiarów,
3.2.8. dokonanie stosownych zgłoszeń oraz oświadczeń do właściwych organów, instytucji i firm, w tym do PGE Dystrybucja S.A.,
3.2.9. udzielenie gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane.
3.3. Inwestycja będzie realizowana na działkach ewidencyjnych nr 762/1, obręb nr 0030 Płociczno – Tartak, jednostka ewidencyjna: 201207_2 Suwałki.
3.4. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.5. Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiast elementy uznane jako odpad, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Klasyfikacji elementów uznanych jako odpad dokonuje inspektor nadzoru.
3.6. Wszelkie materiały oraz pozyskanie wszelkich zgód od gestorów sieci na przystąpienie do realizacji prac (m.in. sporządzenia dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia prac) związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.7. Zamawiający informuje, że obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.9. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w Dokumentacji projektowej i załącznikach do SWZ.
3.10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
3.11.1. Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
3.11.2. dokumentacji projektowej wraz z załącznikami, stanowiąca załącznik do SWZ,
3.11.3. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST),
3.11.4. projekcie Umowy.
3.12. Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiar robót dołączony do SWZ ma jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty.
3.13. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny, ale wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie przedmiaru robót przed podpisaniem umowy o roboty budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45314310-7 - Układanie kabli
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56457 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71007,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56457 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „EL-BEST” Grzegorz Buchowiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8440000304
7.3.3) Ulica: Różana
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EL-BEST" GRZEGORZ BUCHOWIECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "EL-BEST" GRZEGORZ BUCHOWIECKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56457 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa zespołów prądotwórczych
- Dostawa i montaż urządzeń med., wyp. pom. wraz z zainstalowaniem i dostos. do uruchomienia i użytkowania kriokomory w SP ZOZ Ośrodku Rehabilitacji w Suwałkach Program Współpracy VI-A Litwa - Polska
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
- Rozbudowa wraz z przebudową budynku OSP w Potaszni
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej Kalina w Suwałkach
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w pasie drogowym ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg wraz z systemem odwodnienia w miejscowości Zawrocie-Nowiny - Etap I
- Budowa nowych punktów świetlnych w Gminie Górno (3 części)
- "Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie miasta Radomska"
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1130R ul. Mickiewicza w Nowej Dębie
- Odbudowa/ budowa infrastruktury sportowej przy ZSP w Jasienicy
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stargard obręb Strachocin - ETAP I.
więcej: Uliczne słupy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





