eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Roboty budowlane obejmujące remont sieci LAN wraz z instalacjami elektrycznymi wydzielonymi w budynku biurowym Delegatury Kuratorium Oświaty w Zamościu przy ul. Lwowskiej 19, 22-400 Zamość.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane obejmujące remont sieci LAN wraz z instalacjami elektrycznymi wydzielonymi w budynku biurowym Delegatury Kuratorium Oświaty w Zamościu przy ul. Lwowskiej 19, 22-400 Zamość.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KURATORIUM OŚWIATY W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006473202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-078

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 5385200, 815385222

1.5.8.) Numer faksu: 815385230

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kuratorium.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kuratorium.lublin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zadania i kompetencje w zakresie oświaty

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane obejmujące remont sieci LAN wraz z instalacjami elektrycznymi wydzielonymi w budynku biurowym Delegatury Kuratorium Oświaty w Zamościu przy ul. Lwowskiej 19, 22-400 Zamość.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1d2b3c7-460e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382716/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WEA.272.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 252455,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont sieci LAN wraz z instalacjami elektrycznymi wydzielonymi w budynku biurowym Delegatury Kuratorium Oświaty w Zamościu przy ul. Lwowskiej 19, 22-400
Zamość.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawarty jest w następujących dokumentach:
1) Przedmiar robót obejmujący projekt instalacji LAN oraz projekt instalacji elektrycznych wydzielonych (załącznik nr 6 do SWZ);
2) Projekt modernizacji - projekt instalacji LAN oraz projekt instalacji elektrycznych wydzielonych (załącznik nr 7 do SWZ).
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SWZ).
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi określonymi
w SWZ i wyżej wymienionymi załącznikami, obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, Polskimi Normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z materiałów przez siebie dostarczonych i przy użyciu sprzętu zapewniającego należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, kierując się zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz w sposób minimalizujący szkody przy zastosowaniu technologii prac przyjaznych dla środowiska. Wszystkie materiały i wyroby użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, odpowiadać co do jakości wymogom materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz wymaganiom określonym w STWiOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293853,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293853,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMLUX ZABEZPIECZENIA Kamil Więczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361687030

7.3.3) Ulica: Malwowa 12

7.3.4) Miejscowość: Łęczna

7.3.5) Kod pocztowy: 21-010

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293853,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.