Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00382589/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
- 2025/BZP 00385414/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokalu mieszkalnego w ramach projektu „Codzienne funkcjonowanie to nie wyzwanie! Deinstytucjonalizacja usług społecznych, zdrowotnych i pieczy zastępczej w gminie Puck i powiecie puckim”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.pawlina@starostwo.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starostwo-puck.logintrade.net/zapytania_email,207472,7116540b368ff8013d1dbd267b561176.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokalu mieszkalnego w ramach projektu „Codzienne funkcjonowanie to nie wyzwanie! Deinstytucjonalizacja usług społecznych, zdrowotnych i pieczy zastępczej w gminie Puck i powiecie puckim”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7215e59f-c2a4-4fd7-a26a-2b1a10d94d27
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041617/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont lokalu mieszkalnego w ramach projektu „Codzienne funkcjonowanie to nie wyzwanie! Deinstytucjonalizacja usług społecznych, zdrowotnych i pieczy zastępczej w gminie Puck i powiecie puckim”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt „Codzienne funkcjonowanie to nie wyzwanie! Deinstytucjonalizacja usług społecznych, zdrowotnych i pieczy zastępczej w gminie Puck i powiecie puckim”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382589
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.2.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na
remoncie lokalu mieszkalnego w ramach projektu „Codzienne funkcjonowanie to nie wyzwanie! Deinstytucjonalizacja usług społecznych, zdrowotnych i pieczy zastępczej w gminie Puck i powiecie puckim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.17. Usługi społeczne i zdrowotne w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu kuchni, schodów, łazienki i tarasu.
3. Lokalizacja robót: ul. Św. Antoniego 17 , 84-242 Robakowo.
4. Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45442110-1 - Malowanie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45234130-6 - Roboty budowlane w zakresie podkładów
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INRESOLT Piotr Sołtysiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 587-155-57-84
7.3.3) Ulica: ul. Pokoju 1A
7.3.4) Miejscowość: Puck
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pucku".
- Świadczenie usług opiekuńczych oraz zapewnienie usług sąsiedzkich na terenie Gminy Puck, od stycznia 2026 r. do grudnia 2026 r., w ramach Projektu pn.: "Codzienne funkcjonowanie to nie wyzwanie!"
- Zapewnienie tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu miasta Puck
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
- Budowa sal dydaktycznych modułowych dla Szkoły Podstawowej w Kosakowie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa sieci wodociągowej azbestowo-cementowej w ulicach: Spacerowa, Sportowa, Spokojna, Sosnowa, Słowiańska, Akacjowa, Słoneczna w miejscowości Szadkowice-Ogrodzim
- Przystosowanie pomieszczenia do potrzeb Jednostki Akademickiego Ośrodka Wsparcia Badań Klinicznych w Uniwersyteckim Centrum Stomatologii WUM, znak sprawy: AEZ/S-232/2025
- "Budowa żłobka - niskoenergetycznego budynku przy ul. 1 Maja 54 w Ornecie"
- Remont dachu budynku OSP Wilków gmina Błędów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





