Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00398652/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
- 2025/BZP 00409759/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-05
- 2025/BZP 00414574/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej głowicy uchylno – obrotowej wraz z dodatkowym osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POGRANICZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524446240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spolka-pogranicze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spolka-pogranicze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11670861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowej głowicy uchylno – obrotowej wraz z dodatkowym osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-780115a9-73c4-4802-8955-63c21380f7ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PG.DZ-DB.Di.264.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 226124,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa fabrycznie nowej głowicy uchylno-obrotowej wraz z dodatkowym osprzętem
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa fabrycznie nowej głowicy uchylno-obrotowej wraz z dodatkowym osprzętem”.
1.2. Zamówienie obejmuje dostawę głowicy uchylno-obrotowej z dodatkowym osprzętem fabrycznie nowej - rok produkcji 2025, sprawnej technicznie.
1.3. Przedmiot zamówienia ma być wolny od wad i uszkodzeń, sprawny i gotowy bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w dokumentach zamówienia.
1.4. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
1.5. Przedmiot zamówienia powinien posiadać instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim.
1.6. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi min. 12 miesięcy.
1.7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo - odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określają wystawione i przekazane Zamawiającemu Karty Gwarancyjne.
1.8. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z wymaganymi przez producenta przeglądami gwarancyjnymi i kosztami ich przeprowadzenia, a także z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia w trakcie okresu gwarancyjnego, a w szczególności:
1) koszty dojazdu,
2) koszty robocizny i tzw. materiałów pomocniczych,
3) koszty pobytu serwisantów,
4) koszty transportu przedmiotu zamówienia do serwisu,
1.9. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
1.10. Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowanym zespołem mechaników do serwisowania urządzenia w okresie gwarancyjnym.
1.11. W miejscu dostawy przedmiotu zamówienia wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatorów sprzętu w zakresie jego obsługi, budowy, bezpieczeństwa i konserwacji.
1.12. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien być w pełni sprawny oraz spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia.
1.13. Głowica uchylno-obrotowa wraz z dodatkowym osprzętem powinna mieć przed przekazaniem Zamawiającemu wykonane wymagane przeglądy poparte dokumentami z tych przeglądów.
1.14. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Pogranicze Sp. z o.o. w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Torowa 12.
1.15. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego dokonana ma być na koszt i pełną odpowiedzialność Wykonawcy.
1.16. Dodatkowo w ramach dostawy należy dołączyć Katalog części zamiennych, DTR z Instrukcją obsługi w języku polskim, Dokumenty gwarancyjne
1.17. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia (parametrów technicznych i wyposażenia) z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
1.18. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo – odbiorczy.
1.19. Zamawiający uzna za spełnione wymogi zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych tj. o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż przedstawione w Opisie przedmiotu zamówienia.
1.20. Zamawiający dopuszcza użycie innych „równoważnych" materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
2. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42420000-6 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Pogranicze Sp. z o.o., ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, działając na mocy art. 260 ust. 2 w związku z art. 255 pkt 3) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa fabrycznie nowej głowicy uchylno – obrotowej wraz z dodatkowym osprzętem”.Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający – Pogranicze Sp. z o.o., ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, w dniu 29.08.2025 r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) pn.: „Dostawa fabrycznie nowej głowicy uchylno – obrotowej wraz z dodatkowym osprzętem”.
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu wyznaczono odpowiednio:
1) termin składania ofert na: 12.09.2025r. godz. 12:00
2) termin otwarcia ofert na: 12.09.2025r. godz. 12:05
Zamawiający, stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), przed otwarciem ofert (tj.: w dn. 12.09.2025r.), udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zgodnie z treścią ww. informacji, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w zakresie zamówienia podstawowego kwotę brutto: 280 000,00 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ofertę złożyli Wykonawcy:
1) Volvo Maszyny Budowlane Polska Sp. z o.o., al. Katowicka 215, 05-831 Młochów z ceną 304 056,00 zł;
2) UTECH Maszyny i Urządzenia Techniczne Jarosław Koenig Sp.k., ul. Józefa Cygana 1, Opole 45-131 z ceną 299 875,45 zł.
W związku z powyższym w przedmiotowym postępowaniu zaistniała sytuacja, w której oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299875,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304056,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby utworzenia Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Sokółce
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9 miejscowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, współfinansowanych ze środków PFRON.
- Dostawa specjalnego pojazdu typu UTV dla KP PSP Sokółka.
- Rozbudowa odcinka dróg powiatowych 1405B i 1420B na terenie gminy Korycin w powiecie sokólskim
- Przebudowa ul. 1-ego Maja w Sokółce wraz z infrastrukturą techniczną - etap II
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparko-ładowarki
- Zakup wyposażenia specjalistycznego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa maszyn i urządzeń do robót ziemnych w ramach projektu pn.: "Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w powiecie gdańskim - etap II"
- DOST. FABR.NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI W RAMACH REALIZ. PROG. OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYW. NA LATA 2025/2026 W GM. CIĘŻKOWICE W RAMACH ZAD. - "DOPOSAŻENIE PODMIOTÓW OCHRONY LUDNOŚCI W POTRZEBNY SPRZĘT"
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
- Dostawa koparko-ładowarki, ciągnika oraz dwóch polietylenowych elektrycznych posypywarek soli i piasku oraz dwóch pługów odśnieżnych do zimowego utrzymania dróg
więcej: Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





