Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00364845/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie zintegrowanego systemu e-usług dla mieszkańców MOF Łukowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowość: Tuchowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-422
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 25 629 96 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stanin@stanin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34ce5ab9-5a25-4b84-9210-1a265ada55c51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie zintegrowanego systemu e-usług dla mieszkańców MOF Łukowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34ce5ab9-5a25-4b84-9210-1a265ada55c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022366/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wdrożenie zintegrowanego systemu e-usług publicznych dla mieszkańców MOF Łukowa (ZIT)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Działanie 2.2 Cyfrowe Lubelskie w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskich Obszarów Funkcjonalnych programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 91000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86580,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Przeprowadzenie testów bezpieczeństwa IT – 14.5.3.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Wsparcie rozwoju kompetencji cyfrowych pracowników instytucji sektora publicznego• Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa - 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Opracowanie dokumentacji dotyczącej SZBI i cyberbezpieczeństwa - 14.5.3.) Główny kod CPV: 72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa – zakup i instalacja monitoringu wizyjnego węzła sieci• Monitoring - 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
4.5.5.) Wartość części: 6580,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 255 pkt 6 ustawy w brzmieniu: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający zauważył wadę polegającą na rozbieżności w zapisach pomiędzy SWZ a Formularzem ofertowym. W pkt. 15 SWZ, w nazwie kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia (ST) widnieje zapis: „Skrócenie terminu wykonania zamówienia o 15 dni, co oznacza, że nowy skrócony termin to 15 dni od dnia podpisania umowy – 40 pkt.” natomiast w Formularzu ofertowym widnieje zapis: „Skrócenie terminu wykonania zamówienia o 10 dni, co oznacza, że nowy skrócony termin to 30 dni od dnia podpisania umowy”. W związku z wystapieniem sprzecznych zapisów złożone oferty nie spełniają wymaganych kryteriów. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11714,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 255 pkt 6 ustawy w brzmieniu: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający zauważył wadę polegającą na rozbieżności w zapisach pomiędzy SWZ a Formularzem ofertowym. W pkt. 15 SWZ, w nazwie kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia (ST) widnieje zapis: „Skrócenie terminu wykonania zamówienia o 15 dni, co oznacza, że nowy skrócony termin to 15 dni od dnia podpisania umowy – 40 pkt.” natomiast w Formularzu ofertowym widnieje zapis: „Skrócenie terminu wykonania zamówienia o 10 dni, co oznacza, że nowy skrócony termin to 30 dni od dnia podpisania umowy”. W związku z wystapieniem sprzecznych zapisów złożone oferty nie spełniają wymaganych kryteriów. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11714,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 255 pkt 6 ustawy w brzmieniu: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający zauważył wadę polegającą na rozbieżności w zapisach pomiędzy SWZ a Formularzem ofertowym. W pkt. 15 SWZ, w nazwie kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia (ST) widnieje zapis: „Skrócenie terminu wykonania zamówienia o 15 dni, co oznacza, że nowy skrócony termin to 15 dni od dnia podpisania umowy – 40 pkt.” natomiast w Formularzu ofertowym widnieje zapis: „Skrócenie terminu wykonania zamówienia o 10 dni, co oznacza, że nowy skrócony termin to 30 dni od dnia podpisania umowy”. W związku z wystapieniem sprzecznych zapisów złożone oferty nie spełniają wymaganych kryteriów. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21964,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 255 pkt 1 ustawy w brzmieniu: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do dnia 18.08.2025 r. do godz. 12.00 w zakresie części 4 – części 6 zamówienia z SWZ nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Art. 255 pkt 6 ustawy w brzmieniu: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Po otwarciu ofert, podczas czynności ich badania, Zamawiający zauważył wadę polegającą na rozbieżności w zapisach pomiędzy SWZ a Formularzem ofertowym. W pkt. 15 SWZ, w nazwie kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia (ST) widnieje zapis: „Skrócenie terminu wykonania zamówienia o 15 dni, co oznacza, że nowy skrócony termin to 15 dni od dnia podpisania umowy – 40 pkt.” natomiast w Formularzu ofertowym widnieje zapis: „Skrócenie terminu wykonania zamówienia o 10 dni, co oznacza, że nowy skrócony termin to 30 dni od dnia podpisania umowy”. W związku z wystapieniem sprzecznych zapisów złożone oferty nie spełniają wymaganych kryteriów. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie, wdrożenie, przegląd, aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Gminy Miejskiej Hajnówka i dla 13 jednostek organizacyjnych
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania, w tym w obszarze cyberbezpieczeństwa wraz ze szkoleniami pracowników, w ramach projektu pn. "Rozwój e-usług i cyfryzacja zasobów geodezyjnych Powiatu Wągrowieckiego"
- Cyberbezpieczna Gmina Miedźno
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania wraz z usługą wdrożenia i szkoleniami w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Dobre Miasto"
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Bukowiec"
- Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Tuliszków w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.