Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00368097/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych dla potrzeb PZPWw Rzeszowie z podziałem na 4 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu RaP STEAM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzpw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych dla potrzeb PZPWw Rzeszowie z podziałem na 4 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu RaP STEAM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fcf511d-1b38-4fae-827d-8a5509b0bf37
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056885/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa wyrobów garmażeryjnych dla PZPW w Rz-wie na 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.28.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38691,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, ul. Rzeszowska 82Wymagania jakościowe:
Wyroby garmażeryjne muszą być przygotowane z wysokiej jakości surowców spożywczych, zgodnych z obowiązującymi normami jakościowymi, sanitarno-epidemiologicznymi oraz przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Wszystkie wyroby muszą być produkowane bez użycia konserwantów, sztucznych barwników, polepszaczy smaku, sztucznych aromatów i GMO.
Surowce do produkcji muszą pochodzić od zatwierdzonych dostawców, spełniających wymogi prawa w zakresie produkcji i
obrotu żywnością.
Produkty muszą być wolne od zanieczyszczeń, w tym od metali ciężkich, pestycydów oraz innych szkodliwych substancji chemicznych.
Oznakowanie:
Każdy wyrób musi być odpowiednio oznakowany, w tym musi zawierać:
Składniki,
Datę produkcji,
Datę ważności,
Alergeny (np. gluten, jaja, mleko, soja, orzechy),
Sposób przechowywania (np. temperatura przechowywania: 2-4°C lub -18°C).
Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia
przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 15023,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206Wymagania jakościowe:
Wyroby garmażeryjne muszą być przygotowane z wysokiej jakości surowców spożywczych, zgodnych z obowiązującymi normami jakościowymi, sanitarno-epidemiologicznymi oraz przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Wszystkie wyroby muszą być produkowane bez użycia konserwantów, sztucznych barwników, polepszaczy smaku, sztucznych aromatów i GMO.
Surowce do produkcji muszą pochodzić od zatwierdzonych dostawców, spełniających wymogi prawa w zakresie produkcji i obrotu żywnością.
Produkty muszą być wolne od zanieczyszczeń, w tym od metali ciężkich, pestycydów oraz innych szkodliwych substancji chemicznych.
Oznakowanie:
Każdy wyrób musi być odpowiednio oznakowany, w tym musi zawierać:
Składniki,
Datę produkcji,
Datę ważności,
Alergeny (np. gluten, jaja, mleko, soja, orzechy),
Sposób przechowywania (np. temperatura przechowywania: 2-4°C lub -18°C).
Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 3317,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 5Wymagania jakościowe:
Wyroby garmażeryjne muszą być przygotowane z wysokiej jakości surowców spożywczych, zgodnych z obowiązującymi normami jakościowymi, sanitarno-epidemiologicznymi oraz przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Wszystkie wyroby muszą być produkowane bez użycia konserwantów, sztucznych barwników, polepszaczy smaku, sztucznych aromatów i GMO.
Surowce do produkcji muszą pochodzić od zatwierdzonych dostawców, spełniających wymogi prawa w zakresie produkcji i obrotu żywnością.
Produkty muszą być wolne od zanieczyszczeń, w tym od metali ciężkich, pestycydów oraz innych szkodliwych substancji chemicznych.
Oznakowanie:
Każdy wyrób musi być odpowiednio oznakowany, w tym musi zawierać:
Składniki,
Datę produkcji,
Datę ważności,
Alergeny (np. gluten, jaja, mleko, soja, orzechy),
Sposób przechowywania (np. temperatura przechowywania: 2-4°C lub -18°C).
Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 5877,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, ul. Rzeszowska 82.Wymagania jakościowe:
Wyroby garmażeryjne muszą być przygotowane z wysokiej jakości surowców spożywczych, zgodnych z obowiązującymi normami jakościowymi, sanitarno-epidemiologicznymi oraz przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wszystkie wyroby muszą być produkowane bez użycia konserwantów, sztucznych barwników, polepszaczy smaku, sztucznych aromatów i GMO.
Surowce do produkcji muszą pochodzić od zatwierdzonych dostawców, spełniających wymogi prawa w zakresie produkcji i obrotu żywnością.
Produkty muszą być wolne od zanieczyszczeń, w tym od metali ciężkich, pestycydów oraz innych szkodliwych substancji chemicznych.
Oznakowanie:
Każdy wyrób musi być odpowiednio oznakowany, w tym musi zawierać:
Składniki,
Datę produkcji,
Datę ważności,
Alergeny (np. gluten, jaja, mleko, soja, orzechy),
Sposób przechowywania (np. temperatura przechowywania: 2-4°C lub -18°C).
Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 14473,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15316,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18952,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15316,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma „ROMIKO” s.c. Roman Kozak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma „ROMIKO” s.c. Anna Krupa-Kozak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133088096
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "ROMIKO" ROMAN KOZAK, ANNA KRUPA-KOZAK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "ROMIKO" ROMAN KOZAK, ANNA KRUPA-KOZAK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15316,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w zakresie części 2 oferty podlegały odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie Części 3 w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14743,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14743,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma „ROMIKO” s.c. Roman Kozak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma „ROMIKO” s.c. Anna Krupa-Kozak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133088096
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14743,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowań komputerowych dla Wydziału Medycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie 2025/2026 na terenie województwa podkarpackiego - RDW Rymanów - zadanie nr VI.11
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkol. z zakresu przedsiębiorczości z elementami symulacji biz. i gier edukacyjnych z wyżywieniem dla uczestników projektu "Młodzi na PLUS" real. przez PWK OHP-etap 1b
- Serwis, obsługa i konserwacja 3 szt. przepompowni wód deszczowych w ciągu DW nr 869 administrowanej przez PZDW w Rzeszowie, oznaczonych numerami P1, P3, P4 w 2026 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2026
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 56 "Wesołe Kubusie" w Warszawie w 2026 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 12 w Olsztynie ul. Turowskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2026 r.
więcej: Dania gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





