eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000986159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jazdów 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-467

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kolacz@u-jazdowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://u-jazdowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ffa39ad-4d5b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ffa39ad-4d5b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019001/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa sprzątania terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385820

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAMPUB/PZP/2023/08

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienie jest usługa sprzątania terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usług z podziałem na:
1) sprzątanie terenu zewnętrznego oraz pielęgnacji zieleni niskiej w dniach:
- od poniedziałku do piątku, 8h dziennie od 7:00 do 15:00, przez dwie osoby,
- soboty i niedziele, 8h dziennie od 7:00 do 15:00, przez jedną osobę.

Zakres czynności:
• sprzątanie ciągów komunikacyjnych (uliczek, chodników, parkingów itp.), w tym zamiatanie i usuwanie nieczystości;
• usuwanie śmieci z koszy ogrodowych do kontenerów Wykonawcy;
• usuwanie śmieci z terenów zieleni niskiej;
• usuwanie z terenów zieleni niskiej gałęzi, liści, odchodów zwierzęcych;
• utrzymanie w czystości chodników, krawężników oraz opasek betonowych i kamiennych wokół budynków (w tym m.in. usuwanie wrastającej trawy w szczelinach chodnikowych i przy kamiennych ławkach J. Holzer);
• usuwanie liści z terenu do kontenerów Wykonawcy;
• usuwanie lodu i śniegu, posypywanie piaskiem terenów utwardzonych, ciągów komunikacyjnych (uliczek, chodników, parkingów itp.), w tym schodów prowadzących do wejść do budynków, dróg wewnętrznych, miejsc składowania odpadów ;
• likwidacja skutków opadów śniegu;
• oczyszczanie z zalegającego śniegu i zlodowaceń wszystkich wejść do budynków oraz ciągów komunikacyjnych prowadzących do nich;
• usługa mycia i czyszczenia odpowiednimi preparatami obiektów małej architektury;
• koszenie trawy;
• usługa zasadzenia roślinności niskiej;
• usuwanie pędów i odrostów;
• usługa pielęgnacji terenów zielonych (drzew i krzewów);
• usługa kompostowania liści (kompostowanie odpadłych liści w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i w sposób zgodny z opinią dendrologa – opinie przekaże Wykonawcy Zamawiający);
• wycinanie drzew przeznaczonych do usunięcia (w miarę potrzeb);
• grabienie skoszonej trawy i opadłych liści;
• przycinanie żywopłotów;
• spulchnianie ziemi w miejscach wydeptanych i obsiewanie trawą;
• podlewanie trawników i młodych drzew do lat 5;
• wycinanie samosiejek (drzew, krzewów);
• nasadzanie roślin w konsultacji z Zamawiającym;
• nasadzenia roślinności niskiej i drzew. Zamawiający przewiduje nasadzenie nie więcej niż 15 młodych drzew oraz 20 krzewów w ciągu 12 miesięcy.

2) wykonywanie od trzech do pięciu razy w roku pielęgnacji zieleni wysokiej z zastosowaniem podnośnika koszowego z zasięgiem do 25 m lub/i umiejętności alpinistycznych. Polegać ona będzie na usuwaniu na wysokości: konarów, gałęzi suchych i nadłamanych zagrażających bezpieczeństwu ludzi i znajdującego się w obszarze danego drzewa mienia; wykonanie cięć gałęzi wchodzących w obszar obiektów budowlanych, dróg, słupów elektrycznych, latarni parkowych itp.
Zamawiający przewiduję ryczałtowy sposób wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy za każdorazowe wykonywanie pielęgnacji roślinności wysokiej.

Przewidywana ilość roboczogodzin w okresie realizacji umowy: 10 002 h.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zleconych ilości roboczogodzin maksymalnie do 1/3 prognozowanej ilości. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zmianach dla poszczególnych miesięcy z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

Ewentualne zmiany w zapotrzebowaniu na roboczogodziny związane będą ze zmniejszeniem zakresu zapotrzebowania na wykonywanie niektórych czynności. Zamawiający przewiduje, iż taka sytuacja wystąpić może w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień.

Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia godzin pracy w istniejącym wymiarze, po wcześniejszym ustaleniu z Wykonawcą (sprzątanie nocne związane z wyjątkowymi sytuacjami takimi jak: konieczność usunięcia powalonego drzewa, sprzątanie po wernisażu).

Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę dmuchaw spalinowych w celu realizacji przedmiotu zamówienia.

Materiały takie jak: nasiona, sadzonki, trawa, krzewy, drzewa, czarna ziemia dostarcza Zamawiający.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt. 7 ustawy Zamawiający wymaga, aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę:
• sprzątanie ciągów komunikacyjnych (uliczek, chodników, parkingów itp.), w tym zamiatanie i usuwanie nieczystości, usuwanie śmieci z koszy ogrodowych do kontenerów Wykonawcy;
• usuwanie śmieci z terenów zieleni niskiej;
• usuwanie z terenów zieleni niskiej opadłych gałęzi, liści, odchodów zwierzęcych;
• utrzymanie w czystości chodników, krawężników oraz opasek betonowych i kamiennych wokół budynków (w tym m.in. usuwanie wrastającej trawy w szczelinach chodnikowych i przy kamiennych ławkach J. Holzer);
• usuwanie liści z terenu do kontenerów Wykonawcy;
• usuwanie lodu i śniegu, posypywanie piaskiem terenów utwardzonych, ciągów komunikacyjnych (uliczek, chodników, parkingów itp.), w tym schodów prowadzących do wejść do budynków, dróg wewnętrznych, miejsc składowania odpadów;
• likwidacja skutków opadów śniegu;
• oczyszczanie z zalegającego śniegu i zlodowaceń wszystkich wejść do budynków oraz ciągów komunikacyjnych prowadzących do nich;
• usługa mycia i czyszczenia odpowiednimi preparatami obiektów małej architektury;
• koszenie trawy;
• usługa zasadzenia roślinności niskiej;
• usuwanie pędów i odrostów;
• usługa pielęgnacji niskich terenów zielonych (drzew i krzewów);
• usługa kompostowania liści (kompostowanie odpadłych liści w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i w sposób zgodny z opinią dendrologa – opinie przekaże Wykonawcy Zamawiający);
• wycinanie drzew przeznaczonych do usunięcia (w miarę potrzeb);
• grabienie skoszonej trawy i opadłych liści;
• przycinanie żywopłotów;
• spulchnianie ziemi w miejscach wydeptanych i obsiewanie trawą;
• podlewanie trawników i młodych drzew do lat 5;
• wycinanie samosiejek (drzew, krzewów);
• nasadzanie roślin w konsultacji z Zamawiającym;
• nasadzenia roślinności niskiej i drzew.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90910000-9 - Usługi sprzątania

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawę faktyczną decyzji o unieważnieniu postępowania stanowi fakt, iż cena oferty z najniższą ceną spośród wszystkich złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zgodnie z informacją przekazaną przed otwarciem ofert zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia kwotę 526.893,48 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną wynosi 648.127,44 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ww. ceny oferty z najniższą ceną.
Powyższe stanowi o konieczności unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648127,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 862664,94 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.