eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Opolu Lubelskim"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Opolu Lubelskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 12

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 759-34-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lublin@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zamowienia.krus.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Opolu Lubelskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c91d0b3b-c6b6-4177-aa2f-cd29f4aa1f68

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00116060/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Opolu Lubelskim”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265388

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0800-OP.261.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5049795,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Opolu Lubelskim”:
a) teren przeznaczony pod zadanie inwestycyjne położony jest w Opolu Lubelskim przy ul. Kolejowej na działce o nr ewidencyjnym 143/2. Działka w kształcie nieregularnego prostokąta o wymiarach maksymalnych około 36,7x36,98m i powierzchni ok 0,1300 ha;
b) działka przeznaczona pod budowę Placówki Terenowej położona jest w obrębie układu urbanistycznego miasta Opole Lubelskie, wpisanego do rejestru zabytków woj. lubelskiego pod nr A/640;
c) właścicielem nieruchomości, o której mowa wyżej jest Skarb Państwa. Na nieruchomości został ustanowiony trwały zarząd na rzecz Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego;
d) teren przeznaczony pod budowę Placówki Terenowej jest położony w granicach ostoi siedliskowej sieci Natura 2000 Opole Lubelskie.
2. Przedmiot zamówienia winien być wykonany z materiałów trwałych zachowujących wysoką odporność na eksploatację i zniszczenia z zachowaniem kryterium estetycznego i ekonomicznego w standardzie jakości odpowiadającemu spełnieniu wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225, z późn. zm.), oraz potencjalnych użytkownikach miejsca.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót związanych z budową budynku administracyjno – biurowego na potrzeby siedziby Placówki Terenowej KRUS w Opolu Lubelskim z garażem jednostanowiskowym i miejscami parkingowymi, infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę i montaż wyposażenia w meble biurowe oraz regały przesuwne jak i pozostałego wyposażenia, o którym mowa w dokumentacji technicznej.
4. Planowane jest wybudowanie parterowego budynku bez podpiwniczenia w zabudowie wolnostojącej o wym. 29,74x20,70 m w kształcie nieregularnego prostokąta, który składa się z części frontowej równoległej do północnej granicy działki oraz korpusu składającego. Budynek przykryty dachami wielospadowymi o koncie nachylenia 20 °.
5. Budynek zaprojektowany został w technologii tradycyjnej, udoskonalonej: fundamenty bezpośrednie monolityczne, ściany murowane wzmocnione trzpieniami i słupami żelbetowymi, monolityczne podciągi żelbetowe, drewniana więźba dachowa w formie wiązarów kratowych i monolityczna, żelbetowa płyta stropodachu na środkowej części budynku.
6. Od strony północnej budynku będzie wybudowany parking naziemny na 10 miejsc parkingowych w tym jedno miejsce parkingowe, dla osób niepełnosprawnych i 1 miejsce parkingowe przeznaczone do ładowania samochodów elektrycznych obok miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz jedno miejsce parkingowe w garażu wbudowanym. Dojazd do projektowanego obiektu będzie się odbywał w oparciu o istniejący układ komunikacyjny dróg lokalnych poprzez projektowany zjazd z ulicy Kolejowej.
7. Na terenie wokół budynku zostaną wykonane tereny zielone z zielenią ozdobną. Cały teren działki będzie oświetlony oraz ogrodzony.
8. Zamawiający, realizując powyższe zadanie inwestycyjne, korzysta z usług Inwestora Zastępczego, który pełni rolę Inspektora nadzoru inwestorskiego. Jego głównym zadaniem jest kompleksowa kontrola przebiegu inwestycji oraz nadzorowanie zgodności realizacji budowy z projektem, obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną oraz normami budowlanymi.
9. Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za jakość zastosowanych do robót materiałów oraz zobowiąże się do przedstawienia na wezwanie Inwestora Zastępczego lub Zamawiającego odpowiednich dokumentów wymaganych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, stwierdzających jakość materiałów i wyrobów oraz atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające materiały do stosowania w obiektach użyteczności publicznej.
10. Wszystkie czynności i zastosowania użytych materiałów i elementów powinny być zgodne z zaleceniami Producentów, dokumentacją projektową oraz spełniać wszystkie normy i wymagania stosowane w budynkach użyteczności publicznej.
11. Inwestor Zastępczy w zakresie realizacji projektu będzie dokonywał kontroli jakości zastosowanych materiałów oraz decydował o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SWZ, w projektowanych postanowieniach umowy – Rozdział II SWZ oraz dokumentacji technicznej m.in. projektach: budowlanym, wykonawczych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz innych dokumentach określających zakres i warunki realizacji inwestycji – Rozdział IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39130000-2 - Meble biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5425766,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6081048,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5425766,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7150200454

7.3.3) Ulica: J. Piłsudskiego 12/1

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) roboty ziemne, roboty żelbetowe, wykonanie części konstrukcji, części instalacji sanitarnych oraz części prac wykończeniowych - STALPRZEM Sp. z o.o.,
2) instalacje elektryczne - na tym etapie nazwa podwykonawców nie jest znana.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5425766,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.