Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00388376/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2124E oraz drogi nr 2168E
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a0138f1-40e0-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2124E oraz drogi nr 2168E2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a0138f1-40e0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045440/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi remontu drogi powiatowej nr 2124E oraz drogi nr 2168E
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388376
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.34.2023.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16075,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2124E Oporów Kolonia – Kutno na odcinku od km 6+985 do km 7+985 oraz drogi nr 2168E Kutno – Ogrodzona na odcinku od km 5+000 do km 6+740.
2. Nadzór inwestorski prowadzony będzie w branży drogowej. Drogi powiatowe nr 2124E oraz 2168E są drogami klasy Z.
3. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań:
1) Zadanie nr 1 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem drogi powiatowej nr 2124E Oporów Kolonia – Kutno na odcinku od km 6+985 do km 7+985;
2) Zadanie nr 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad remontem drogi powiatowej nr 2168E Kutno – Ogrodzona na odcinku od km 5+000 do km 6+740.
4. Zakres robót budowlanych, nad realizacją których ma być pełniony nadzór inwestorski opisują:
1) Opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych dla Zadania nr 1, nad realizacją których świadczona będzie usługa nadzoru inwestorskiego - załącznik nr 1A do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych dla Zadania nr 2, nad realizacją których świadczona będzie usługa nadzoru inwestorskiego - załącznik nr 1B do SWZ;
3) Przedmiar robót – dla Zadania nr 1 - załącznik nr 1C do SWZ;
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowo – informacyjny)
4) Przedmiar robót – dla Zadania nr 2 - załącznik nr 1D do SWZ;
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowo – informacyjny)
5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) – w odniesieniu do Zadania nr 1 i Zadania nr 2 - załącznik nr 1E do SWZ, obejmujące:
a) D – 01.00.00 – Roboty przygotowawcze
b) D – 04.01.01 04.03.01 - Dolne warstwy podbudów oraz oczyszczenie i skropienie,
c) D – 04.04.02a - Podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego,
d) D – 06.03.01 – Ścinanie i uzupełnianie poboczy,
e) D – 05.03.05a - Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna wg WT-1 i WT-2.
5. Zadaniem osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia będzie w szczególności wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych, objętych nadzorem inwestorskim, wszystkich obowiązków wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy (osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi) zawiera projekt umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
7. Zamawiający informuje, iż dokumenty postępowania zmierzającego do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępne są na platformie e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-daa9a122-4038-11ee-a60c-9ec5599dddc1
8. Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru na terenie budowy w okresie trwania umowy na roboty budowlane – w zależności od potrzeb i w sposób zapewniający należyte pełnienie nadzoru, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane wraz z jej ewentualnymi zmianami, harmonogramem rzeczowo – finansowym, z zastrzeżeniem iż Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru robót drogowych w liczbie minimum 2 (dwóch) pobytów w tygodniu na terenie każdej budowy podczas wykonywania robót. Każdorazowy pobyt inspektora nadzoru na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy. Ostateczna liczba pobytów Inspektora nadzoru robót drogowych na terenie każdej budowy wynikać będzie z oferty Wykonawcy.
9. Zamawiający nie zapewnia zaplecza Wykonawcy (Inspektorowi nadzoru), a godziny pracy Wykonawcy (Inspektora nadzoru) muszą być dostosowane do godzin pracy wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy niezbędne zasoby, w szczególności pomieszczenia, urządzenia i środki służące do wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5658,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17466,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5658,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzór Budowlany Jan Stocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382631210
7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5658,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zakłada się, że wykonawca robót budowlanych, zakończy realizację robót budowlanych (zgłosi gotowość do odbioru końcowego robót) w terminie do 15 listopada 2023 r.
2. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w ramach zadania powiatowego pn.: „Remont drogi powiatowej nr 2124E Oporów Kolonia – Kutno na odcinku od km 6+985 do km 7+985 oraz drogi nr 2168E Kutno – Ogrodzona na odcinku od km 5+000 do km 6+740”.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" Sp. z o.o.
- Usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.