Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00397729/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż lampy UV na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody w Cieszkowie Kolonii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABOSZEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Baboszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A
1.5.2.) Miejscowość: Baboszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236611091 w.41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminababoszewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/88390/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż lampy UV na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody w Cieszkowie Kolonii.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c7f5292-4ed0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025723/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa i montaż lampy UV na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody w Cieszkowie Kolonii.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397729/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż lampy UV na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody w Cieszkowie Kolonii.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę lampy UV oraz szafy zasilającej spełniającej następujące wymagania:
Opis urządzenia:
urządzenie dobrane na przepływ max. 200 m3/h, przy transmisji wody 60%, zapewniające dawkę 400 J/m2, liczoną na koniec żywotności promienników,
urządzenie wyposażone w niskociśnieniowe promienniki,
żywotność promienników lampy min. 12 000 godzin,
konstrukcja urządzenia UV przystosowana do dezynfekcji wody o niskiej transmisji T 1cm od 40 do 80%,
automatyczny system czyszczący rury osłonowe z informacją o położeniu systemu czyszczącego na wyświetlaczu,
automatyczna regulacja mocy promienników w zależności od wielkości przepływu w zakresie 60 – 100%,
reaktor UV wykonany ze stali szlachetnej,
ciśnienie robocze do 6 bar,
czujnik temperatury wody w reaktorze / wyłącznik temperaturowy,
zewnętrzna osłona przyłączy promienników i systemu czyszczącego z automatycznym wyłączeniem urządzenia w przypadku otwarcia osłony,
szafa zasilająca wraz z możliwością odczytu wymienionych parametrów (stany alarmowe):
praca lampy,
stany alarmowe,
intensywność promieniowania UV (W/m2).
2) prace montażowe obejmujące w szczególności:
wykonanie rurociągów bocznikowych,
przebudowę istniejącego rurociągu,
Podłączenie nowej lampy do istniejącego rurociągu DN 250. Wykonawca winien dostosować nową lampę do obecnego układu hydraulicznego wykorzystując istniejący układ. W przypadku niekompatybilności po stronie wykonawcy jest przeróbka istniejącego układu.
dostawę i montaż przepustnic,
wykonanie konstrukcji wsporczej reaktora UV
doprowadzenie kabla zasilającego do rozdzielni lampy UV.
montaż i rozruch urządzenia wraz z monitoringiem UV (czujnik UV + wyświetlacz).
Prawidłowość montażu i uruchomienia urządzenia należy potwierdzić stosownymi protokołami i poświadczeniami wykonanych prób technologicznych.
Prace montażowe nie mogą być wykonywane:
- bezwzględnie w przypadku wystąpienia awarii zagrażającej przerwaniu dostawy wody dla odbiorców ,
- w soboty, niedziele i święta,
Prace montażowe należy wykonać od poniedziałku do piątku w godz. 700 – 1500 lub w innych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym
Podczas realizacji przedmiotu zamówienia wymagane jest zapewnienie ciągłości procesu technologicznego oraz ciągłości dostawy wody pitnej dla odbiorców.
3) szkolenie:
Po zakończeniu rozruchu Wykonawca przeprowadzi stosowne szkolenie 4 osób obsługi w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin. W czasie szkolenia należy przeprowadzić symulację stanów awaryjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31515000-9 - Lampy ultrafioletowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229518,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VioletSerwis Sławomir Maćkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300749310
7.3.3) Ulica: Dworcowa 41
7.3.4) Miejscowość: Kaźmierz
7.3.5) Kod pocztowy: 64-530
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIOLET SERWIS SŁAWOMIR MAĆKOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
VIOLET SERWIS SŁAWOMIR MAĆKOWIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.